مسئول ورزش بانوان ورزش وجوانان لرستان :

مادران لرستانی بازی های بومی ومحلی را به فرزندان خود انتقال دهند

۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۱:۱۴
کد خبر: ۸۶۹۶۸۴
مادران لرستانی  بازی های بومی ومحلی را به فرزندان خود انتقال دهند
فرزانه جمال شرف گفت : مادران لرستانی بازی های بومی ومحلی را به فرزندان خود انتقال دهند تا رسوم کهن ما همچنان پابرجا بماند .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ جمال شرف در مراسم  برگزاری جشنواره بازی های بومی ومحلی ویژه مناطق سیل زده پلدختر که به مناسبت دهه کرامت در پارک ولایت این شهر برگزار شده بود ،اظهارکرد: این جشنواره به مناسبت  دهه کرامت برگزار شده است وبا توجه به  اهمیت حجاب وعفاف  در نزدزنان مسلمان تلاش کرده ایم بانوان نقش موثری در این جشنواره داشته باشند.

او باتاکید بر لزوم  توجه بانوان به موضوع حجاب وعفاف ،افزود:   این موضوع به عنوان  الگوی یک زن مسلمان درنظر گرفته شده است ولازم است که در حوزه ورزش نیز به آن توجه شود همچنان که هفته اخیر یکی از بانوان لرستانی در مسابقات  جهانی کارگران از دست دادن به دست اندرکاران مسابقات امتناع کرد وبه عنوان یک زن مسلمان به دنیا نشان داد که زنان مسلمان توانمند هستند وحجاب برای آنها یک مسئولیت است .

مسئول ورزش بانوان ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه  بازی های بومی ومحلی  در لرستان باعث ایجاد شادی وشادمانی می شود ،خاطر نشان کرد: این بازی ها همان سرگرمی ها ورزش هایی است  که مادران ما در زمانهای دور که امکانات به این شکل نبود توانستند به وسیله آنها خودشان را سرگرم کنند.

فرزانه جمال شرف با بیان اینکه بازی های بومی ومحلی در کشور جایگاه خوبی دارد،یادآورشد:  مادران لرستانی بازی های بومی ومحلی را به فرزندان خود انتقال دهند تا رسوم کهن ما همچنان پابرجا بماند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز