مسئول برگزاری مسابقات فدراسیون دو و میدانی در گفت وگو با برنا:

در یکسری از مواد دو ومیدانی رکوردهای خوبی به دست آمد/ سطح کیفی میزبانی لرستان مثبت بود

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۰:۲۰:۵۲
کد خبر: ۸۶۹۸۴۴
در یکسری از مواد دو ومیدانی رکوردهای  خوبی به دست آمد/ سطح کیفی میزبانی لرستان مثبت بود
عباس فتحی به خبرگزاری برنا گفت:لرستان به عنوان یک استان توانمند درورزش دوو میدانی توانست میزبانی خوبی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ فتحی در حاشیه برگزاری مسابقات دوو میدانی جوانان کشور که به میزبانی خرم آباد برگزار شده بود با اشاره به سطح کیفی  میزبانی ،اظهار کرد: لرستان به عنوان یک استان توانمند در دو میدانی توانست از عهده میزبانی مسابقات بربیاید .

او مسابقات را از بخش بانوان شروع کردیم و بخش پسران نیزامروزبه پایان رسید،افزود: بیش از 300 نفر در این مسابقات  شرکت کردند و رقابت ها در   22 ماده در هر مقطع برگزار شد.

 این مربی دو ومیدانی سطح کیفی میزبانی لرستان را مثبت ارزیابی کرد و یادآورشد:میزبانی  لرستان مانند استانهای برخوردار بود وهیچ مشکلی در این خصوص وجود نداشت .

او با بیان اینکه  سطح ورزشکاران در مواد مختلف دو ومیدانی ماده به ماده فرق می کند ، خاطر نشان کرد: در یکسری از مواد عالی بودیم ودر مواد دیگرهم لااقل عادی نبودیم ولی این رکوردها نشان می دهددر   مسابقات انتخابی تیم ملی  رکوردها خیلی بهتر خواهدبود .

فتحی همچنین با تقدیر از برگزار کنندگان مسابقات ودستگاه ورزش وجوانان لرستان وهیئت دو میدانی استان ،  عنوان کرد: پیست  دوومیدانی   مجموعه تختی در برگزاری مسابقات قابل قبول است ولی  تجهیز سالن سرپوشیده دو ومیدانی خرم آباد از لحاظ زیر ساختی برای آینده این ورزش بسیار  امیدوار کننده است .

 

 

نظر شما