مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو- ترکیه

تیموری صاحب مدال برنز جام یاشاردوغو شد/ محبی پنجم شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۹:۰۷:۰۹
کد خبر: ۸۷۰۴۸۹
تیموری صاحب مدال برنز جام یاشاردوغو شد/ محبی پنجم شد
در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه کشتی گیران کرمانشاهی به ترتیب بهمن تیموری سوم و یداله محبی پنجم شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، روز سوم رقابت های کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه در شهر استانبول ترکیه پیگیری شد و در پایان بهمن تیموری نماینده کشورمان به مدال برنز وزن 79 کیلوگرم دست یافت.

بهمن تیموری در وزن 79 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 13 بر 2 از سد اندر جوشکان از ترکیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل الکساندر درینگر از آمریکا با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. تیموری در دیدار رده بندی مقابل ابوبکر آباکاروف از آذربایجان با نتیجه 7 بر 4 پیروز و صاحب مدال برنز شد.

یداله محبی در وزن 125 کیلوگرم در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر عبداله اوماج از ترکیه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 12 بر صفر مقابل طاها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد. محبی در دیدار رده بندی با نتیجه 10 بر صفر مقابل دانیل لیگتی از مجارستان شکست خورد و پنجم شد. در این وزن طاها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه قهرمان شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز