با حضور مسئولان;

مرکز رشد مشترک پارک علم و فناوری و بسیج علمی سپاه استان اردبیل افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۱:۲۸:۲۹
کد خبر: ۸۷۳۲۷۴
مرکز رشد مشترک پارک علم و فناوری استان و بسیج علمی و پژوهشی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با حضور رییس سازمان بسیج علمی پژوهشی کشور و رییس پارک علم و فناوری استان افتتاح شد.

به گزارش برنا،رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل در نشست افتتاحیه این مرکز رشد که با حضور رئیس بسیج علمی و پژوهشی کشور با اشاره به اهداف ایجاد  این مرکز جهت شناسایی و توانمند سازی ایده های برتر بسیجیان و سرباز فناور بر لزوم ترویج و اطلاع رسانی های لازم برای آگاهی بخشی با توجه به ظرفیت های موجود  در بین اقشار مختلف بسیج تاکید نمودند.

ابراهیم پور همچنین مراکز رشد، پارک علم و فناوری و قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان را در ارتقاء سطح فناوری کشور و کارآفرینی را از عوامل مهم برای ایجاد بستر مناسب اقتصاد دانش بنیان که از مولفه های اصلی اقتصاد مقاومتی است برشمردند.  

وی افزود:از آنجایی که این مرکز رشد مشترک، برای اولین بار در سطح کشور ایجاد شده، در صورت موفقیت به صورت پایلوت در کل کشور اجرایی خواهد شد.

دکتر رحیمی رئیس بسیج علمی و پژوهشی کشور نیز اهمیت تفاهمنامه مشترک پارک علم و فناوری و بسیج علمی و پژوهشی ایجاد مرکز رشد را برشمرده و بسیج را حمایتگر واحدهای فناور و دانش بنیان دانستند و از تمامی فعالان عرصه فناوری در کل کشور با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی مبنی بر کسب رتبه دوم از دستاوردهای انقلاب، که حاکی از زحمت و تلاش این عزیزان می باشد، اعلام نمودند.

در ادامه رویکرد بسیج را برای شناسایی سرآمدهای علمی و فناوری کشور و حمایت¬های ویژه و همه جانبه تسهیلاتی و تسهیلگری را در تمامی زمینه های علمی خاطرنشان شد. در پایان این نشست مرکز رشد مشترک پارک علم و فناوری اردبیل و بسیج علمی و پژوهشی با حضور فناوران و فعالان بسیجی فعالیت خود را آغاز نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز