مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل مطرح کرد:

ورزش همگانی و قهرمانی دو رکن جدایی ناپذیر ورزش

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۱:۵۷
کد خبر: ۸۷۴۳۳۷
ورزش همگانی و قهرمانی دو رکن جدایی ناپذیر ورزش
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت :ورزش همگانی و قهرمانی دو رکن جدایی ناپذیر ورزش هستند و در بخش قهرمانی یکی از موضوعات مهم بحث استعدادیابی و استعداد پروری است. .

به گزارش برنا، بهرام آقاخانی در نشست صمیمی با روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان بااعلام این خبر گفت : بدون شک جامعه ایی که با ورزش آشتی کرده باشد، جامعه ایی بدور از تنش خواهد بود و دراین جامعه افراد به راحتی می توانند رشد کرده و به موفقیت ها برسند .

او درادامه بر ضرورت توسعه و ارتقاء ورزش در تمامی شهرستان های استان اشاره کردو گفت : از روسای تمامی ادارات شهرستان ها انتظار می رود دراین راستا گام های اساسی بردارند چراکه درصورت مشاهده کم کاری روسا برکار خواهند شد .
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بابیان اینکه ورزش همگانی یکی از مهمترین اولویت های وزارت ورزش و جوانان است گفت : با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و استاندار اردبیل و سایر مسئولان استان با تمام قوت جهت توسعه ورزش همگانی و جذب اکثریت هم استانی ها به ورزش همگانی تلاش می کنیم .
آقاخانی بیان کرد : با رهنمودها و حمایت های استاندار اردبیل تا به اکنون در ایجاد ایستگاه های ورزشی در سطح استان موفق بوده ایم وطبق برنامه ریزی های صورت گرفته درنظر داریم مشارکت مردم در ورزش همگانی را به اکثریت برسانیم .
او بااشاره به اینکه باید برای جذب مردم به ورزش برنامه های نوین اجرا کنیم افزود : باید از برگزاری برنامه های کلیشه ای خارج شده و با فکر و ایده ای نو ، با ایجاد فضایی شاد مردم را جذب ورزش کنیم .
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد : ورزش علاوه بر حفظ تندرستی و ارتقای نشاط در جامعه گام مهمی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است .
 
آقاخانی بر تکمیل ؛ ساخت و تجهیز خانه های ورزش روستایی نیز اشاره کرد و گفت : روسای ادارات شهرستانها ، روستاها را فراموش نکنند و برای توسعه ورزش درروستاها تلاش کنند .
 
او در ادامه با اشاره به اینکه بخش همگانی و قهرمانی دو رکن جدایی ناپذیر ورزش هستند افزود: در بخش قهرمانی یکی از موضوعات مهم بحث استعدادیابی و استعداد پروری است .
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد : در تمامی شهرستان ها و روستاهای استان استعدادهایی وجود دارد که درصورت بها و حمایت به قهرمانانی به نام دنیا تبدیل خواهند شد که باید قدراین استعدادها را بدانیم و برای موفقیت این افراد تلاش کنیم .
آقاخانی گفت : درسال های اخیر در مسابقات مختلف کشوری ، بین المللی ، آسیایی و حتی جهانی جوانانی ازاردبیل به سکوی قهرمانی رفتند وبرای کشورمان افتخار آفرینی کردند که از شهرستان های استان و حتی روستاها بوده اند.
او در پایان ورزشکاران استان را قهرمانان و افتخار این دیار نامید و گفت : یکی از وظایف ما حمایت از ورزشکاران و ایجاد زیرساخت های لازم است.
در پایان این جلسه روسای ادارات شهرستان ها به بیان نکته نظرات و پیشنهادات پرداختند.
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز