تکذیب دزدیده شدن طلاجات توسط یک زن در معالی آباد شیراز

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۲:۵۳:۱۶
کد خبر: ۸۷۷۸۳۵
تکذیب دزدیده شدن طلاجات توسط یک زن در معالی آباد شیراز
معاون اجتماعی نیروی انتظامی فارس خبر دزدیده شدن طلا و جواهرات 9 نفر توسط یک زن شاسی بلند سوار را در معالی آباد شیراز اساسا کذب و دروغ خواند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس اعلام کرد: این مطلب کاملا شایعه است و اخیرا هیچ گونه مشکلی از این نوع در بلوار معالی آباد شیراز و سایر خیابان‌های این شهر رخ نداده است.

 سرهنگ کاووس محمدی افزود: شهروندان باید دقت داشته باشند که موضوع‌های بدون منبع رسمی در فضای مجازی را به راحتی نپذیرند و از باز نشر اینگونه مطالب در فضای مجازی خودداری کرده و در جامعه تشویش ایجاد نکنند.

وی ادامه داد: پلیس فتا با انتشار دهندگان اینگونه شایعات در فضای مجازی برخورد خواهد کرد. 

 

خبری که در روزهای اخیر در فضای مجازی منتشر و بین کاربران به اشتراک گذاشته ‌شد این بود:مدتی است که در سطح شهر شیراز یک خودرو شاسی بلند که راننده آن یک زن است از طریق پرسیدن آدرس مسجد وغیره با خانم‌ها و دختر بچه‌ها سر صحبت را باز می‌کند و به آنها یک پلاستیک مشکی می‌دهد ومی‌گوید که یک سجاده سوغات مکه درون آن است و بوسش کن و حاجت بگیر که بعد از بوسیدن و بوییدن آن به شخص حالت گیجی دست می‌دهد بگونه‌ای که نمی‌تواند تکلم کند و فریاد بزند و یا کمکی طلب کند.

فرد تهیه کننده این متن منتشر شده مدعی شده است که این زن بعد از فریب سوژه‌های خود، اقدام به دزدیدن طلا و سایر اجناس با ارزش آنها می‌کند.

 

نظر شما