فرماندار کرمانشاه:

ادارات مکلفند نمازخانه ها را برای زائران اربعین حسینی آماده کنند

۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۴:۵۰:۵۲
کد خبر: ۸۸۱۵۶۶
فرماندار کرمانشاه گفت: کلیه ادارات موظف و مکلف هستند نمازخانه و مکان مفروش را برای زائران اربعین حسینی آماد کنند.

 

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در اولین جلسه ستاد اربعین با حضور مسئولین ذی ربط، اظهارداشت: در همایش اربعین حسینی که وحدت بخش و نا امید کننده دشمنان دین است آماده ایم که با مشارکت خوب مردم شاهد برگزاری مراسمات این ایام باشیم.

رنجبر افزود: در سال گذشته در کرمانشاه 70 موکب برپا بوده که امسال قطعا تعداد موکبها افزود می شود و این موکب داران خود جوش و رسمی از زائران ابا عبدالله الحسین پذیرایی می کنند.

فرماندار تاکیدکرد: امسال همچون سنوات گذشته، بسیج، سپاه، هوانیروز، ارتش، نیروی انتظامی، شهرداریهای مناطق، هلال احمر، سازمان تاکسیرانی، شرکت های آب، برق، اتاق اصناف و ... همه این عزیزان عاشقانه پای کار خواهند بود.

رنجبر با اشاره به اینکه حضور جوانان و نوجوانان در مراسمات معنوی اربعین سال گذشته چشمگیر بوده، افزود: این فرهنگ عاشورایی را به نسل بعدی انتقال دهیم.

رنجبر با توجه به اینکه برقراری موکب در سال گذشته در شهرستان ماهیدشت باعث مشکل ترافیکی سنگین شد، تاکید کرد: امسال در داخل شهر ماهیدشت موکب نداریم، اما با فاصله از شهر ماهیدشت موکب ها را برپا خواهیم کرد.

فرماندار از آمادگی حسینیه ها، مساجد، سالنهای ورزشی سپاه، شهرداری، اردوگاه راهیان نور،  مدارس، و کانکسهای مستقر در پارک شاهد برای اسکان زائران خبر داد وافزود: کلیه ادارات موظف و مکلف هستند نمازخانه و مکان مفروش را برای زائران اربعین حسینی آماد کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز