مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه:

یک روز برای تقدیر از خبرنگاران کافی نیست

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۳:۴۳:۵۸
کد خبر: ۸۸۲۰۴۱
یک روز برای تقدیر از خبرنگاران کافی نیست
نشست خبری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اصحاب رسانه پیش از ظهر امروز در سالن جلسات این اداره کل با هدف تقدیر از خبرنگاران حوزه سلامت برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه،  دکتر کیومرث مظفری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه در این جلسه ضمن تشکر از همکاری خبرنگاران در انعکاس اخبار بیمه سلامت اظهارداشت: همکاری اصحاب رسانه با بیمه سلامت استان زبانزد در کشور شده است به نحوی که این الگو بارها در جلسات کشوری مطرح شده است.

مظفری افزود: خبرنگاران در تمام  ایام سال با دستگاه ها، مسؤولین و مردم در ارتباط هستند و یک روز برای تقدیر آنها کافی نیست. امروز در سراسر کشور همزمان در ادارات بیمه سلامت خبرنگاران تقدیر می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان ضمن تاکید به آمادگی  کامل برای همکاری با خبرنگاران ابراز داشت: امسال در شهرستان های هر سین، صحنه، کنگاور، جوانرود و پاوه نسخه نویسی الکترونیک راه اندازی شده است، با اهداف حذف نسخه کاغذی و استارت ارجاع الکترونیک روستائیان در شهرستان های کنگاور، گیلانغرب و قصرشیرین نیز زده شده است.

مظفری از بیمه رایگان بالغ بر یک میلیون و 100 نفر در استان کرمانشاه خبرداد وافزود: شامل بیمه روستائیان، زندانیان و خانواده های آنان، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و بیماران خاص می باشد. و ما افتخار می کنیم که به محرومترین اقشار جامعه خدمت می کنیم.

مدیرکل بیمه سلامت استان در ادامه گفت: از ابتدای سال  بالغ بر 100 میلیارد تومان اعتبار به استان کرمانشاه اختصاص داده شده  است.

وی افزود: به اندازه کافی دارو در کشور موجود است و 2400 قلم دارو ثبت شده در تعهد بیمه سلامت می باشد. از این تعداد 98درصد تولید داخل  است با کیفیت عالی که توصیه می شود از داروهای داخلی مصرف شود.

لازم به ذکر است: دکتر طاهر موهبتی  مدیر عامل بیمه سلامت ایران از طریق ویدئو کنفرانس روز خبرنگار را به کلیه خبرنگاران تبریک گفت و در پایان جلسه از خبرنگاران تقدیر شد.

 

 

نظر شما