استاندار لرستان:

فالیت‌های صورت گرفته در بازسازی مناطق سیل‌زده استان مستندسازی شود / لزوم مستند سازی برقراری راه ارتباطی ۷۰۰ روستا /نمره قابل قبولی وزارت راه در سیل پلدختر

۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۴:۴۷:۳۴
کد خبر: ۸۸۲۴۸۷
فالیت‌های صورت گرفته در بازسازی مناطق سیل‌زده استان  مستندسازی شود / لزوم مستند سازی برقراری راه ارتباطی ۷۰۰ روستا /نمره قابل قبولی وزارت  راه  در سیل پلدختر
سید موسی خادمی گفت: فعالیت‌های صورت گرفته در بازسازی مناطق سیل‌زده استان باید برای مردم مستندسازی شود.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ خادمی روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری و آغاز پروژه‌های حوزه راه استان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شده بود، اظهار کرد: با وجود مسائل و تنگناهایی که در این سال‌ها داشته‌ایم وزارت راه فعالیت‌های خوبی انجام داده که جای تقدیر دارد.

اوافزود: این جلسه دارای دو رویکرد بوده که یکی معطوف به گذشته و افتخار‌آفرینی آن زمان است و دیگری به شجاعت و ایثارگری‌هایی که انجام می‌شود؛ ارتباط دارد.

 خادمی ضمن اشاره  به حادثه سیل اخیر استان  با بیان اینکه از همان ابتدا شخص وزیر در محل حضور داشته و ارتباط این مناطق میسر شد، اتصریح کرد: وزارت راه با حضور جهادی خود در کمترین زمان ممکن راه ارتباطی مناطق سیل‌زده را برقرار کرد.

او گفت: طی چند سال اخیر سیستم اداری کشور به جمود و بی‌تحرکی محکوم شده بود که ما در این حادثه خلاف آن را شاهد بودیم و با وزارت راه به موقع، چابک و سریع حرکت کردن را دیدیم.

خادمی با بیان اینکه باید این فعالیت‌ها مستندسازی شوند و برقراری راه ارتباطی ۷۰۰ روستا با حداقل امکانات کار راحتی نیست،  یادآورشد: در گام بعدی برقراری ارتباط راه پلدختر و ساخت و نصب نزدیک به یک کیلومتر پل‌ مدنظر قرار گرفت که در فاصله کم ارتباط خیلی از روستاها برقرار شد.

خادمی  بیان کرد: نیازمند مستندسازی در این رابطه هستیم و باید به مردم بگوییم که می‌توانیم کارها را انجام دهیم.

او با بیان اینکه در بحث پلدختر نمره قابل قبولی را می‌توان به حوزه راه و شهرسازی داد، گفت: همچنین برای تامین زمین این موضوع به سرعت در دستور کار قرار گرفت و ساخت و ساز شروع شد که ارزشمند است.

خادمی  با اشاره به اینکه علی‌رغم این فعالیت‌ها خیلی از کارها باقی مانده و باید به صورت برنامه بلندمدت انجام دهیم،  یادآورشد: در همین راستا باید سرعت کار را بالا برد و مدت زمان انجام روند تشریفات کم شود؛ همچنین منابع جدید مالی پیگیری شود تا کار را آغاز کنیم.

او عنوان کرد قطعا مردم این زحمات را می‌بینند اما به دلیل حجم بالای خسارات این اقدامات خود را نشان نمی‌دهند برای همین باید برجسته شوند.

خادمی تاکید کرد: پیشنهاد می‌شود جلسه بزرگتری با حضور مسئولان کشوری برگزار شود و از زحمات این افراد تشکر شود چراکه کار بزرگ و سنگینی است که در استان انجام شد.

 

 

 

 

 

نظر شما