رئیس کل دادگستری استان گلستان:

شناسایی گروه فساد اداری در دامپزشکی استان / دستگیری سه نفر از مدیران این اداره

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۶:۵۵:۴۴
کد خبر: ۸۸۳۲۳۶
شناسایی گروه فساد اداری در دامپزشکی استان / دستگیری سه نفر از مدیران این اداره
رئیس کل دادگستری گلستان از شناسایی و دستگیری سه نفر به اتهام فساد اداری در دامپزشکی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا: هادی هاشمیان گفت: بررسی ها نشان می دهد این افراد از سال 92 تا کنون با سوء استفاده از موقعیت خود با سند سازی و انعقاد قراردادهای صوری ، مبالغ هنگفتی از بیت المال را به صورت گروهی تصاحب کرده اند.

هاشمیان افزود: تا کنون سه نفر از مدیران میانی این اداره کل  بازداشت شده اند .

هاشمیان افزود: در پی گزارش های مردمی مبنی بر تخلفات گسترده در اداره کل دامپزشکی استان ، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان قرار گرفت و پس از چند ماه کار اطلاعاتی این افراد دستگیر شدند .

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: این افراد با سند سازی ، پرداخت های نامتعارف  به عنوان اضافه کار ، ماموریت و سایر موارد را به حساب خودشان و گروهی از کارکنان این اداره که با هم مرتبط بودند واریز می کردند.

وی ادامه داد: متهمان ممنوع الخروج شده اند و تحقیقات برای شناسایی دیگر اعضای این گروه و برآورد میزان دقیق جرایم مالی بر اساس گزارش دیوان محاسبات در دادسرای مرکز استان ادامه دارد .

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه با ابراز تاسف از نظارت کم رنگ برخی مدیران بر زیرمجموعه خود خاطرنشان کرد: مدیرانی که به وظایف قانونی خود مبنی بر نظارت بر زیرمجموعه ، سهل انگاری می کنند  منتظر برخورد قضایی باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز