استاندار کرمانشاه در همایش روز خبرنگار:

مدیریت ارشد استان اجرایی شدن مطالبات رسانه ها را پیگیری می کند/ برای نشان‌دادن چهره زیبای کرمانشاه هم پیمان شویم

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۱:۰۶
کد خبر: ۸۸۳۳۵۸
مدیریت ارشد استان اجرایی شدن مطالبات رسانه ها را پیگیری می کند/ برای نشان‌دادن چهره زیبای کرمانشاه هم پیمان شویم
استاندار کرمانشاه در همایش روز خبرنگار با حضور گسترده اهالی رسانه گفت: اهالی رسانه در این نشست مطالبات به حقی را در حوزه های صنفی و دیگر حوزه ها مطرح کردند و مدیریت ارشد استان اجرایی شدن این مطالبات را پیگیری می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه عصر شنبه ۱۹ مردادماه در همایش روز خبرنگار که با حضور گسترده اهالی رسانه برگزار شد، گفت: بخشی از شناسنامه ایران اسلامی در مردادماه اتفاق افتاده است و کرمانشاهی ها در زمینه به وقوع پیوستن رویدادهای غرور انگیز این ماه مانند سالروز شکستن حصر پاوه، عملیات مرصاد و بازگشت آزادگان نقش آفرین بوده اند.

او اضافه کرد: مقام معظم رهبری بر اساس همین پیشینه کرمانشاه را سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی توصیف کرده است.

بازوند بیان کرد: بیاییم برای نشان دادن این چهره زیبا به کشور و تمامی دنیا هم پیمان شویم. این مهم نیازمند همدلی و هم افزایی است زیرا با تفرقه افکنی این کار عملی نیست.

او افزود: رسانه ها باید در توسعه استان نقش آفرینی کنند زیرا بدون همراهی آن ها از شتاب توسعه کاسته می شود.

بازوند اظهار کرد: رسانه های برای موفقیت در عرصه اطلاع رسانی نیازمند به کارگیری نیروهای تخصصی و دارای توان تحلیل در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی هستند.

او گفت: خبرنگار بی طرف است اما در برابر مصالح جامعه تعهد دارد، برایند و خروجی مجموعه رسانه های استان  نشانگر آن است که خبرنگاران کرمانشاهی در خدمت توسعه استان بوده اند، افکار عمومی ناظر خوبی بر عملکرد رسانه ها هستند و تفاوت نقد منصفانه و تخریب را تشخیص می دهند.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس مرکز آمار، کرمانشاه جزو در استان های امن برای سرمایه گذاری است ولی هیچ رسانه ای به بازتاب جدی این موضوع نپرداخته است. در یک بازه زمانی ۱۵ ماهه موضوع رسمی شدن مرزهای سومار، شوشمی و شیخ صله را به شکل جدی دنبال کردیم که خوشبختانه به سرانجام رسید و این یک موفقیت بسیار بزرگ برای استان محسوب می شود. یکی از مراکز استان ها با ۵۵۰ هزار جمعیت مدام خود را به عنوان کلانشهر معرفی می کند اما با اینکه کرمانشاه رسما کلانشهر شده ولی عده ای می گویند این موضوع چه سودی برای استان دارد.

او اضافه کرد: پتروشیمی اسلام آباد یک ظرفیت بزرگ برای توسعه این شهرستان است که مدیریت ارشد استان به شکل جدی به دنبال اجرایی شدن آن است و در این زمینه با هلدینگ خلیج فارس در حال مذاکره برای سرمایه گذاری در این پروژه هستیم.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: اهالی رسانه در این نشست مطالبات به حقی را در حوزه های صنفی و دیگر حوزه ها مطرح کردند و مدیریت ارشد استان اجرایی شدن این مطالبات را پیگیری می کند. 

photo_2019-08-11_00-08-43

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز