هوشنگ بازوند:

اساس جمهوری اسلامی بر مبنای خدمت به مردم بنا نهاده شده است

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۶:۱۵
کد خبر: ۸۸۴۵۰۸
اساس جمهوری اسلامی بر مبنای خدمت به مردم بنا نهاده شده است
استاندار کرمانشاه گفت: اساس جمهوری اسلامی بر مبنای خدمت به مردم بنا نهاده شده است و اگر خدمتی به مردم شریف کرمانشاه انجام گرفته و تلاشی صورت گرفته است بی گمان این خدمتگزاری مایه افتخار اینجانب بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ یکی از کانال های تلگرامی از استاندار کرمانشاه به عنوان "یارمحمدخان جدید" یاد کرده است؛ مهندس بازوند ضمن ناسنجیده خواندن این قیاس، اظهار داشت: اساس جمهوری اسلامی بر مبنای خدمت به مردم بنا نهاده شده است و اگر خدمتی به مردم شریف کرمانشاه انجام گرفته و تلاشی صورت گرفته است بی گمان این خدمتگزاری مایه افتخار اینجانب بوده است.

بازوند ادامه داد: یارمحمدخان سردار مشروطه، در تاریخ کرمانشاه یگانه است و ضمن احترام به فعالان فضای مجازی، با صراحت می گویم هرگونه قیاس سردار یارمحمدخان با شخص دیگری یک قیاس کاملا ناسنجیده و بی معنا است و به هیچ عنوان خوشایند بنده نیست.

استاندار کرمانشاه گفت: مدیریت ارشد استان بر اساس مطالبه مکرر چهره های شناخته شده و اهالی رسانه تمام توان خود را برای احیای آرامگاه یارمحمدخان به کارگرفته است و امیدواریم به زودی شاهد خبرهای خوشحال کننده ای در این زمینه برای مردم کرمانشاه باشیم.

 

 

نظر شما