رئیس پلیس راه لرستان:

پل‌کاکارضا به یکی از پر حادثه‌ترین نقاط در استان تبدیل شده است / شناسایی ۶ هزار کامیون بومی در استان

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۵:۵۴:۰۳
کد خبر: ۸۸۴۸۶۸
پل‌کاکارضا به یکی از پر حادثه‌ترین نقاط  در استان تبدیل شده است / شناسایی ۶ هزار کامیون بومی در استان
سرهنگ مرتضی چغلوند گفت:پل‌کاکارضا یکی از پر حادثه‌ترین نقطه در استان تبدیل شده ونگران کننده است .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سرهنگ چغلوند روز چهارشنبه در در کمیسیون ایمنی راه های استان که با حضور رییس پلیس راه کشور برگزار شده بود ،اظهار کرد: لرستان از جمله استانهایی بوده است که در  سال های گذشته باتوجه به افزایش ترددها، سفرها وهمچنین  گسترش ترافیک در محورها ولی همواره کاهش تصادفات داشته است.

او با بیان اینکه سیل اخیر  حجم ترافیکی استان را به هم زد، افزود: تخریب سیل باعث ایجا مشکلات ترافیکی در بسیاری از محور هاوهمچنین منجر به جابجایی  ترافیک پل بابازیدشد .

سرهنگ چغلوند با اشاره به محور خرم آباد – پلدختر ،خاطرنشان کرد: جاده خرم‌آباد-  پلدختر نواقصی دارد و پل‌هایی هم که نصب شده با خاک دستی بوده ولی این ها تهدید است و  در فصل بارش‌ها شاهد از بین رفتن آن خواهیم بود.

 رییس پلیس راه لرستان در ادامه از شناسایی ۶ هزار کامیون بومی در استان خبرداد و گفت:  پیامک ترافیکی به صورت مرتب به آن ها ارسال می شود.

 او با بیان اینکه چراغ روشنایی در جاده‌های استان نواقص عدیده‌ای دارد، یادآورشد: اینکه تامین روشنایی محورهای حریم شهرها در دستور کار قرار گرفته است.

 سرهنگ چغلوند با بیان اینکه   حوزه مرکزی لرستان از لحاظ خط کشی به فراموشی سپرده شده است ، تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن اربعین امیدوارهستیم با آشکار سازی خط کشی ها و روشنایی آمادگی لازم را داشته باشیم .

او در خصوص پل کاکارضا نیز گفت: پل‌کاکارضا یکی از پر حادثه‌ترین نقاط  در استان تبدیل شده است وخصوصا در فصل بارش ها نگران کننده است وباید وضعیت آن پیگیری شود .

 

نظر شما