استاندار خراسان رضوی مطرح کرد؛

معرفی مفاخر استان در سطح ملی با احیای مرکز خراسان شناسی

۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۴:۱۷
کد خبر: ۸۸۴۹۹۷
معرفی مفاخر استان در سطح ملی با احیای مرکز خراسان شناسی
استاندار خراسان رضوی این استان را مهد پرورش مفاخر و فرهیختگان برشمرد و گفت: با احیای مرکز خراسان شناسی تمام مفاخر این سرزمین را به کشور معرفی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی‌رضا رزم‌حسینی در نشست مشترک با اعضای حزب اعتدال و توسعه اظهار کرد: از آغاز فعالیت در استانداری خراسان رضوی با احزاب و گروه های سیاسی نشست های مختلفی را برگزار کرده ام تا از نظرات سازنده تشکل ها برای اداره بهتر استان استفاده کنیم.

وی افزود: به عنوان خدمتگذار مردم در خراسان رضوی، علاقه مندم که با گروه های مختلف سیاسی و احزاب و تشکل ها جلسات مشترکی داشته و از نظرات و انتقادات آن ها در مسیر بهبود شاخص های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی بهره مند شویم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه اولین راهبرد استان در حوزه سیاسی میانه روی است، تصریح کرد: بنده عضو هیچ حزب و گروهی نیستم و اعتقاد دارم که همه دوست داران نظام جمهوری اسلامی باید برای در مسیر توسعه و پیشرفت همدل شوند؛ در همین راستا در کرمان برای اولین بار منشور همدلی سیاسی تدوین و به امضاء رسید.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم که کشور را با شرکت های توسعه گرا باید ساخت نه با دولت، لذا برای گام برداشتن در مسیر توانمندسازی مردم، توسعه جوامع محلی و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی باید مشارکت بخش خصوصی و شرکت های توانمند و توسعه گرا را به کار گرفت.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اجرای طرح همیاران آب در استان بیان کرد: طرح انتقال آب از دریای عمان هم با هدف تامین آب مورد نیاز نسل های آینده در سه استان خراسان رضوی، جنوبی و سیستان و بلوچستان اجرایی خواهد شد.

رزم حسینی همچنین از اجرای طرح نجات در برخی از محلات حاشیه شهر مشهد خبر داد و اظهار کرد: در خصوص اقتصاد زیارت برنامه ریزی های ویژه ای انجام شده که فرآیندهای آن درحال پیگیری است.

وی افزود: در مقابل افراد معترضی که حق شان توسط دستگاه های اجرایی ضایع شده سیاست ما گفت و گو، اقناع و ارائه راه حل مشکل خواهد بود و در همین راستا رویه شورای تامین استان در مواجهه با معترضین به حق، اقناع و حل مشکل بوده است.

استاندار خراسان رضوی افزود: در سال 96 که مسئولیت استانداری کرمان را برعهده داشتم، در جریان اعتراضات دی ماه اجازه ندادم به معترضان صدمه ای وارد شود چرا که به گفت‌وگو و اقناع اعتقاد داشتم و البته نیروی انتظامی هم با خویشتن داری و تدبیر با متعرضین برخورد کرد.

رزم حسینی در بخش پایانی سخنانش در خصوص ماجرای پدیده گفت: برای رفع و رجوع مشکل پدیده در تهران 16 جلسه برگزار شد و سعی کردیم با درایت کامل برای رفع این مشکل راه حل اقتصادی پیدا کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز