استاندار اردبیل:

سرمایه گذاری جدید ۲۰۰میلیارد تومانی در اردبیل

۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۷:۱۵
کد خبر: ۸۸۵۰۳۸
سرمایه گذاری جدید ۲۰۰میلیارد تومانی در اردبیل
استاندار اردبیل گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به منظور راه اندازی طرح های راکد در استان ۲۰۰میلیارد تومان در قالب تسهیلات و مشارکت در طرح ها سرمایه گذاری می کند.

به گزارش برنا، اکبر بهنام جو در جلسه هماهنگی قبل از سفر مسئولان ستاد فرمان حضرت امام (ره) به استان اظهار کرد: این ستاد با مشارکت۴۹ درصدی و اعطای تسهیلات به بنگاه های کوچک و بزرگ قصد سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی و صنعت استان اردبیل را دارد.

وی با بیان اینکه ۲۰ واحد راکد توسط سازمان صنعت معدن و تجارت شناسایی و بررسی شده است افزود: این واحدها با برآورد مالی ۱۶۲ میلیارد تومان به چرخه تولید باز می گردند.

بهنامجو افزود: این ستاد جهت اشتغال زایی ۴۰میلیون تومان با بهره چهار درصد در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه۱۶ طرح راکد کشاورزی برای احیاء و راه اندازی مجدد در نظر گرفته شده است گفت: نیازمندی ریالی این طرح ها برای باز گشت به چرخه تولید حدود ۳ میلیارد تومان برآورد شده است.

اکبر بهنام جو همچنین افزود: تجهیز  و ساخت مدارس در استان از جمله اقدام این ستاد است و باید کمبودها توسط نوسازی مدارس احصاء و اعلام شود‌.

استاندار اردبیل همچنین از احداث هتل پنج ستاره از سوی ستاد فرمان حضرت امام خمینی(ره) در شهر اردبیل خبر داد و افزود: این هتل برای اردبیل لازم است و باید هر چه سریع تر عملیات اجرایی آن شروع شود.

در این جلسه اعضای حاضر پیشنهادات خود را ارایه کردند.

 

نظر شما