فتاحی: آمادگی میزبانی از اردوهای تیم ملی وزنه‌برداری را داریم

۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۱:۰۲:۴۸
کد خبر: ۸۸۵۰۵۸
فتاحی: آمادگی میزبانی از اردوهای تیم ملی وزنه‌برداری را داریم
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: آمادگی میزبانی از اردوهای تیم ملی وزنه‌برداری در حد مطلوب و مناسب را در خراسان‌رضوی داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی بعدازظهر سه‌شنبه22مردادماه در فدراسیون وزنه‌برداری حضور یافت و با علی مرادی ریاست این مجموعه، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، با بیان این مطلب که وزنه‌برداری استان در آینده نزدیک پیشرفت چشمگیری را خواهد داشت، تاکید کرد: به منظور ارتقاء و توسعه رشته وزنه‌برداری در استان، به تازگی فعالیت‌های گسترده‌ و روند رو به رشدی را در پیش گرفته ایم و سالهای آتی از وزنه‌برداری استان خراسان رضوی بیشتر از قبل خواهید شنید.

فتاحی در خصوص آمادگی میزبانی از اردوهای تیمهای ملی وزنه‌برداری کشورمان در خراسان رضوی نیز، گفت: اداره ورزش و جوانان استان، امکانات و تجهیزات تمرینی و رفاهی مناسبی را برای رشته وزنه‌برداری در سطح خراسان رضوی مهیا کرده است و به نحو احسن می توانیم پذیرای ملی‌پوشان افتخارآفرین کشورمان باشیم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری نیز در این دیدار عنوان کرد: پس از بازگشت کاروان وزنه‌برداری بزرگسالان کشورمان از رقابتهای قهرمانی 2019 جهان، تمامی ملی‌پوشان و اعضای تیم ملی به پابوس امام رضا(ع) خواهند رفت و جام کسب شده در این مسابقات به موزه آستان قدس رضوی اهداء خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز