مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان :

برای توسعه فضای رسانه ای اختیارات بیشتری به خانه های مطبوعات داده شود

۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۷:۰۷
کد خبر: ۸۸۵۱۰۹
برای توسعه فضای رسانه ای اختیارات بیشتری به خانه های مطبوعات داده شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان پیشنهاد تنظیم یک اساس نامه ثابت برای کسب اختیار خانه مطبوعات در تصمیم گیری های مختلف را ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عادله کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر که در نمک آبرود استان مازندران برگزار شد، در جمع اهالی رسانه استان های خزری اظهار کرد: خبرنگاران  با وجدان های بیدار در جهت آگاه سازی مردم گام بر میدارند و آگاه کننده جامعه هستند.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه با صفات پیامبر گونه و وجدان های بیدار دغدغه دین، نظام و مردم را دارند.

کشمیری یادآور شد: امسال برای اولین بار در روز خبرنگار میزبان سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بودیم که این حضور قطع به یقین برکات و مزیت های فراوانی برای رسانه های استان داشت.

وی ادامه داد: امسال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از فرمانداری ها، شهرداری ها و ادارات کل خواست تا هفته خبرنگار به طور ویژه گرامی داشته شود و ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سعی کردیم در جلسات متعدد حرف دل رسانه را بشنویم تا بتوانیم در جهت  بهبود شرایط کاری و معیشتی خبرنگاران تلاش کنیم.

وی همچنین پیشنهاد تنظیم یک اساس نامه ثابت برای کسب اختیار خانه مطبوعات در تصمیم گیری های مختلف را ارائه داد و افزود: امیدواریم با تنظیم یک اساس نامه ثابت و دادن برخی اختیارات در حوزه رسانه ها به خانه مطبوعات شاهد بهبود وضعیت اهالی رسانه در استان ها باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز