مدیرکل ورزش و جوانان و چهارمحال و بختیاری خبر داد:

افزایش خانه های ورزش روستایی در چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۷:۰۱:۰۲
کد خبر: ۸۸۶۸۲۵
افزایش خانه های ورزش روستایی در چهارمحال و بختیاری
مدیرکل ورزش و جوانان و چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد خانه های ورزش روستایی در استان چهارمحال و بختیاری طی فعالیت دولت دوازدهم افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حمید کریمی با بیان اینکه تعداد خانه های ورزش روستایی چهارمحال و بختیاری طی فعالیت دولت دوازدهم افزایش یافت، گفت: فقر حرکتی علاوه بر شهرها در روستا نیز مشهود است و ایجاد خانه های ورزش روستایی با حمایت دولت تدبیر و امید به عنوان یک ضرورت شناخته شد.

به گفته وی، به همین منظور ۲۴۰ خانه ورزش روستایی در سال های ۹۶ و ۹۷ در چهارمحال و بختیاری راه اندازی و تجهیز شد و در تلاش هستیم تا پایان برنامه ششم توسعه تمامی روستاهای این استان به خانه ورزش مجهز شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، توسعه ورزش در مناطق روستایی را دارای اهمیت بالا برای کشف استعدادهای ورزشی دانست و گفت: با برنامه ریزی انجام شده، تربیت مربی در روستاها برای توسعه ورزش نیز در کنار توسعه ورزش همگانی در نظر گرفته شده است.

وی بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف از جمله خیران را برای توسعه زیر ساخت‌های ورزشی در سطح استان ضروری دانست و یادآور شد:افتتاح ۲۴۰ خانه ورزش روستایی با حمایت وزارت ورزش  جوانان، فدراسیون و هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی، خیرین ورزشی و شورای مبارزه با مواد مخدر استان انجام گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز