برای راهیابی اسکی بازان ایران به المپیک به ۲۰۲۲ جوانان تلاش می‌کنیم/به دنبال طلای مسابقات اسکی آسیا هستم

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۲:۵۷:۰۵
کد خبر: ۸۸۶۸۷۹
برای راهیابی اسکی بازان ایران به المپیک به ۲۰۲۲ جوانان تلاش می‌کنیم/به دنبال طلای مسابقات اسکی آسیا هستم
بازیکن ومربی خراسانی اسکی گفت: المپیک 2022 جوانان در چین برگزار خواهد شد و باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا حداقل دو ورزشکار از ایران به این مسابقات راه پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید ستار صید اظهار کرد: هم اکنون در تیم ملی اسکی استقامت و رولر اسکی حضور دارم و حدود یکسال است که به عنوان مربی در خدمت تیم خراسان رضوی نیز هستم.

وی افزود: از سال گذشته در خراسان رضوی بحث استعدادیابی در رولر اسکی را راه اندازی کردیم و در این راستا 2 ورزشکار آقا و 2 ورزشکار بانو برای تیم استان انتخاب شدند.

بازیکن ومربی خراسانی اسکی ادامه داد: با تمریناتی که داشتیم، تیم رولراسکی استان توانست در لیگ بین المللی این رشته در تهران بدرخشد که در این رابطه عاطفه کریمی و عاطفه صالحی توانستند جزو برترین ها قرار گیرند.

صید بیان کرد: همه مسئولین استان در راستای پیشرفت این رشته کمک کردند، همچنین امیدوارم این فعالیت ها ادامه داشته باشد و در سال آینده نتایج بهتری را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر آرمین جمال وطن از خراسان رضوی در اردوی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی 2020 سوییس حضور دارد.

بازیکن ومربی خراسانی اسکی در خصوص مسابقات پیش رو عنوان کرد: مسابقات رولر اسکی کشور 7و 8 مهرماه در تهران برگزار می‌شود، همچنین در مسابقات زمستانی اسکی، 6 مسابقه در پیست های شمشک و دیزین برپا خواهد شد.

صید ادامه داد: بعد از این رقابت ها نیز مسابقات آسیایی کره را در پیش رو خواهیم داشت که امیدوارم طلای این رقابت ها را از آن خود کنم.

وی در خصوص المپیک 2022 جوانان نیز گفت: المپیک 2022 جوانان در چین برگزار خواهد شد و باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا حداقل دو نفر به این مسابقات راه پیدا کنند.

بازیکن ومربی خراسانی اسکی اظهار کرد: باید در ایران از یک مربی اروپایی استفاده شود که در حال حاضر با علمی که به این ورزش دارم، کار مربیگری را نیز انجام می‌دهم. من در منطقه دیزین کرج زندگی و تمرین می‌کنم و مربی ورزشکاران خراسان رضوی و البرز نیز هستم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز