رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین:

فعالیت واحدهای صنفی غیر مجاز در قزوین متوقف می شود

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۴:۰۹:۰۷
کد خبر: ۸۸۶۹۱۲
فعالیت واحدهای صنفی غیر مجاز در قزوین متوقف می شود
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: با تشدید بازرسی از اصناف مختلف از فعالیت واحدهای قهوه خانه، آرایشگاه های زنانه و عطاری های غیرمجاز جلوگیری می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛ سرهنگ بیژن خدایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان قزوین که ظهر دوشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: نظارت بر اماکن صنفی مانند عطاری ها و آرایشگاههای زنانه با همکاری نیروی انتظامی و اتاق اصناف تشدید شده است.

وی بیان کرد: با تشدید نظارت و بازرسی از فعالیت قهوه خانه ها در این راستا ۱۰ واحد غیرمجاز شناسایی شده و ۱۱ واحد نیز تاکنون به دلیل تخلف صنفی پلمب شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بیان کرد: جمع آوری ۶۰۰ عدد قلیان از قهوه خانه ها، تعداد ۳۶۰۰ قلم داروی غیرمجاز، بازدید از ۶۸ باب عطاری و پلمب ۶ واحد متخلف از دیگر اقدامات انجام شده است.

سرهنگ خدایی گفت: در حال حاضر ۵۲۱ واحد آرایشگاه زنانه در قزوین فعالیت می کنند که ۲۰۰ واحد آن به صورت غیر مجاز در خانه ها و انبارها فعالیت دارند که ۳۳ واحد آن شناسایی شده است.  

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین یادآورشد: امسال از ۱۰۸ واحد آرایشگاه غیر مجاز بازدید شده و ۱۸ واحد پلمب شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز