بهره‌‌برداری از سه پروژه عمرانی با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال در محمودآباد

۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۱:۴۱:۴۲
کد خبر: ۸۹۱۸۱۸
بهره‌‌برداری از سه پروژه عمرانی با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال در محمودآباد
سه طرح عمرانی با اعتبار بیش از 46 میلیارد و 500 میلیون ریال در محمودآباد به بهره‌برداری رسید. ‎

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ سه طرح عمرانی با اعتبار بیش از 46 میلیارد و 500 میلیون ریال با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدداوود موسوی، امام جمعه محمودآباد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود موسوی آملی، امام جمعه بخش سرخ‌رود، علیرضا شریعت، سرپرست فرمانداری محمودآباد و علی اسماعیلی، نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی، به بهره‌برداری رسید. ‎

یک واحد ساختمان دهیاری در روستای یمچی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال و یک کلینیک ویژه تخصصی با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال از جمله این پروژه ها بود.

کلینیک تخصصی به مساحت 750 متر مربع و دارای بخش های تخصصی داخلی، اطفال، جراحی، زنان و زایمان، ارتوپدی و دندانپزشکی است.

همچنین یک باب مدرسه خیر ساز هم امروز بهره‌برداری شد. این مدرسه که دانش آموزان مقطع ابتدایی را میزبانی می کند با اعتبار 30 میلیارد ریال توسط خیرین مدرسه ساز ساخته شد.

این مدرسه 6 کلاسه در زمینی به مساحت 900 مترمربع در تلیکسر  ساخته شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در مراسم افتتاح این سه پروژه گفت: امروز حضور مردم در کنار دولت بزرگ‌ترین قدرت نظام است که ما را از پیچ مشکلات عبور خواهد داد.

حسین حسن‌نژاد با اشاره به اینکه دولت آماده مطالبه‌گری مردم است، افزود: مسئولان باید برای توسعه و اصلاح امور از مطالبه‌گری مردم خوشحال باشند.

وی حضور دولت در کنار مردم را متفاوت با نگاه پوپولیستی به جامعه دانست و گفت: در جمهوری اسلامی دولت از مردم و خدمت‌گزار مردم است و نباید هیچ‌کس خود را از این قاعده مصون بداند.

معاون استاندار همچنین حضور خیرین و سرمایه گذاران در توسعه و عمران و آبادانی را الزامی دانست و افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی از پیچ مهمی در حال عبور است که بیش تر از هر زمان دیگر یاری مردم را خواهان است.‌

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز