از خانواده دکتر مناف زاده تقدیر شد;

وقف مطب و سه واحد مسکونی مرحوم دکتر منافزاده در اردبیل

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۳:۴۷:۳۴
کد خبر: ۸۹۴۳۰۵
وقف مطب و سه واحد مسکونی مرحوم دکتر منافزاده در اردبیل
هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، با اهدای لوح تقدیر به خانواده شادروان دکتر علی منافزاده پزشک شهیر اردبیلی از عمل خیرخواهانه وقف مطب و ۲۴۰ متر مربع واحد مسکونی توسط آن مرحوم تقدیر کرد.

به گزارش برنا،رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در آیین تقدیر از خانواده این پزشک خیر استان گفت: دکتر منافزاده متخصص کودکان جزو مفاخر پزشکی استان و از پیشکسوتان این حرفه با بیش از پنج دهه در خدمت عرصه پزشکی بوده و علاوه بر این در کارهای عام‌المنفعه زیادی نیز شرکت داشت.

دکتر قدرت اخوان اکبری افزود: این پزشک شهیر در زمینه پزشکی و اقدامات خیرخواهانه جزو خوشنامان حرفه پزشکی در اردبیل و در کشور بوده و در آخرین حرکت فرهنگی خود، ۶ دانگ یک قطعه ملک شامل مطب و سه واحد مسکونی با ۲۴۰ متر مربع زیربنا را برای تاسیس کلینیک تخصصی سرطان کودکان و اقدامات عام‌المنفعه در حوزه سلامت به دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل وقف کرده است.

وی همچنین بیان کرد: کار معنوی مرحوم دکتر منافزاده باقیات صالحات اخروی و الگوی خوبی برای سایر خیرین در توسعه زیرساخت‌های سلامت استان و کمک به افراد بی بضاعت است و امیدواریم در این زمینه با فرهنگ سازی مناسب، افراد بیشتری در امور خیر و عام‌المنفعه شرکت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل اضافه کرد: این پزشک متعهد در کارنامه درخشان خود سوابق زیادی از کمک به افراد بی‌بضاعت، حضور در انجمن‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی و کمک به توسعه حوزه سلامت استان اردبیل دارد.

در این نشست ضمن تجلیل و تکریم اقدام حسنه و خیرخواهانه مرحوم دکتر علی منافزاده، به پاس یادبود، لوح تقدیری از طرف رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان به خانواده مرحوم منافزاده تقدیم و وقف‌نامه نیز توسط خانواده این خیر اردبیلی تسلیم رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان شد.

شادروان دکتر علی منافزاده پزشک شهیر اردبیلی متخصص کودکان و از مفاخر پزشکی استان و از پیشکسوتان این حرفه با بیش از پنج دهه خدمت، هفته جاری درگذشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز