نایب رییس بانوان فدراسیون جودو :

لرستان قطب جودو بانوان کشوراست / رشد ۴۰ درصدی بانوان جودوکار کشور

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۴:۳۸:۳۵
کد خبر: ۸۹۴۳۴۷
لرستان  قطب جودو بانوان کشوراست / رشد ۴۰ درصدی بانوان جودوکار کشور
صدیقه کعبی زاده گفت: جودو بانوان لرستان با توجه به پتانسل و ظرفیت بالقوه ای که دارد همیشه در کشور مدعی است و بیشترین ملی پوش را در تیم های ملی داشته است.

به گزارش  خبرگزاری برنااز لرستان ؛   کعبی زاده در نشست  با مربیان و داوران واعضای هیئت جودو استان لرستان ،اظهارکرد:  جودو بانوان لرستان  با توجه به پتانسل و ظرفیت بالقوه ای که دارد همیشه  در کشور مدعی است و بیشترین ملی پوش را در تیم های ملی داشته است به همین خاطر لرستان قطب جودو بانوان کشور می باشد.

او وی با بیان رشد 40 درصدی بانوان جودوکار کشور افزود : تا پایان سال 97 کل جمعیت بانوان 4050 نفر بود که این تعداد در پایان مرداد ماه 98 به 6700 نفر رسیده است.

نایب رئیس بانوان فدراسیون جودو تصریح کرد: امیدواریم تا پایان سال 98 تعداد بانوان جودکار کشور به 10000 نفر ارتقا پیدا کند.

کعبی زاده با اشاره به اینکه  18 استان  کشور فاقد نایب رئیس بودند، یادآورشد: عملا فعالیت جودو بانوان آن استان ها هم تعطیل بود که با پیگیری درحال حاضر 31 استان دارای نایب رئیس دارند.

او خاطر نشان  کرد:فدراسیون برنامه های بسیار خوبی برای بانوان دارد،مربیان وداوران جهت بروز بودن واطلاع از برنامه ها سایت فدراسیون را مرتب رصد کنند واخبار واطلاعیه ها را از طریق همین سایت پیگیری نمایند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون جودو  عنوان  کرد : با توجه به ظرفیت و تعداد مربیان استان لرستان دوره مربیگری درجه3 بانوان درخرم آباد برگزار میشود .

او گفت:در سال جاری مسابقات لیگ برگزار نمی شود به جای آن مسابقات باشگاه های بانوان کشور برگزار و هیچ محدودیتی در خصوص تعداد تیم شرکت کننده  استان وجود ندارد.

 

خبر: هادی کردعلیوند

 

نظر شما