مریم هاشمی در گفت و گو با برنا کرمانشاه:

به لطف خدا به شرایط قهرمانی برگشتم

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۴:۵۴:۲۶
کد خبر: ۸۹۴۳۵۳
به لطف خدا به شرایط قهرمانی برگشتم
ملی پوش ووشوی بانوان ایران گفت: با توجه به حمایت هایی که استاندار محترم و رییس هیات استان از من داشتند شرایط تمرینی و روانی خوبی را برای من فراهم کردند که به لطف خدا توانستم به شرایط قهرمانی برگردم.

مریم هاشمی بانوی ووشوکار کرمانشاهی تیم ملی ایران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا درمورد دلایل دوری دوساله اش از ورزش قهرمانی و وضعیت فعلی خود گفت: من بعد از کسب طلای جهانی 2017 روسیه تصمیم به خداحافظی گرفتم، یک مقداری آسیب داشتم اما تصمیم گرفتم که به سایر امورات زندگی شخصی ام برسم.

او افزود: البته یک مدت هم تصمیم گرفتم که به رشته قایقرانی بروم و از آنجایی که رییس فدراسیون ووشو راضی نبودند که من به رشته دیگری بروم و با کسب اجازه از ایشان به رشته خودم بازگشتم و با توجه به حمایت هایی که استاندار محترم و رییس هیات استان از من داشتند شرایط تمرینی و روانی خوبی را برای من فراهم کردند که به لطف خدا توانستم به شرایط قهرمانی برگردم.

دارنده‌ی چهار مدال طلای رقابت‌های قهرمانی جهان ووشو اظهار کرد: از ماه گذشته تا کنون در شرایط مسابقه برای انتخابی های درون اردویی هستم، دور اول با خانم پورحسن بود که پیروز شدم و دور بودم هم با خانم دریایی که بازی اول را واگذار کردم که ساق پای من دچار پارگی شد و استراحت پزشکی دادند و بازی دوم و سوم هم که برگزار شد که خدارا شکر پیروز شدم.

هاشمی اضافه کرد: با توجه به اینکه سهمیه حضور هر کشور در مسابقات جهانی تنها سه وزن است، فدراسیون تصمیم گرفت اوزانی که فیکس شدند وزن های بالا و پایین با هم انتخابی بدهند که من در وزن  70 کیلوگرم و خانم منصوریان هم در وزن 75 کیلوگرم برای وزن 75کیلوگرم انتخابی دادیم که بازی اول را من واگذار کردم و دوم و سوم را به لطف خدا پیروز شدم.

او اظهار کرد: بدون شک هر عرصه و هر کاری مشکل و کمبودهای خودش را دارم و من هم مشکلاتی داشتم اما به لطف خدا و همه عزیزان حمایت های خوبی از جانب سپاه، استانداری، هیات ووشو و اداره کل داشتم و تا آنجایی که در توان شان بود شرایط خوبی را برای من فراهم کردند.

گفتنی است رقابت های جهانی در اواخر مهرماه در شهر شانگهای چین برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز