وزیر کشور:

مرز خسروی فردا بازگشایی می شود

۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۳:۴۴:۳۵
کد خبر: ۸۹۴۵۹۳
مرز خسروی فردا بازگشایی می شود
وزیر کشور در قزوین گفت: با هدف تسهیل در عبور و مرور زائران عتبات عالیات به ویژه در ایام اربعین مرز خسروی از فردا جمعه بازگشایی می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر پنجشنبه در حاشیه آئین تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید قزوین در جمع خبرنگاران افزود: با استفاده از تجربیات سال های قبل و با هماهنگی با مسئولان عراقی، امسال همه تدابیر و راهکارهای لازم برای رفاه حال زائران اربعین انجام شده تا آنان با شرایط آسان تری عازم این سفر معنوی شوند.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص نحوه اقدام وزارت کشور برای کمک به حل مشکلات و مطالبات جامعه کارگری نیز گفت: این حوزه متولیان خاص خود را دارد اما وزارت کشور از نظر مسایل سیاسی و امنیتی موارد مربوط به این حوزه را با در نظر گرفتن الگوی پیش بینی و پیشگیری دنبال می کند و تلاش دارد تا پیگیر حل مسایل و مشکلات این قشر باشد و همچنین معاونت های اقتصادی و امنیتی و سیاسی وزارت کشور نیز پیگیر این موضوع هستند و مجموعه نظرات آنها در موارد لازم جمع بندی و در صورت نیاز توسط بنده در هیات دولت مطرح و پیگیر می شود.

وی در خصوص سوال یکی از خبرنگاران در خصوص راهکار برای جلوگیری از ورود پول کثیف به انتخابات نیز گفت: در خصوص این موضوع و شفافیت در هزینه کردهای انتخاباتی که باید براساس یک فرایند و نظام مالی و حسابداری شفاف و قانونی پیگیری و دنبال شود، قوانین لازم را پیش بینی کردیم که هنوز تصویب نشده و امیدواریم در ماه های آتی این مهم رقم بخورد.

وزیر کشور ادامه داد: البته اگر در خصوص این موضوع به عنوان یکی از تخلفات اصلی انتخاباتی گزارش مستندی در اختیار ما قرار بگیرد، جمع بندی و به قوه قضائیه ارسال می کنیم.

امروز در مراسمی با حضور وزیر کشور از خدمات عبدالمحمد زاهدی استاندار قبلی قزوین تجلیل و هدایت الله جمالی پور به عنوان استاندار جدید معرفی شد.

 

نظر شما