مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل;

۴۸ درصد جمعیت استان اردبیل تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند

۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۰۷:۰۳:۴۹
کد خبر: ۸۹۴۹۸۵
۴۸ درصد جمعیت استان  اردبیل تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند
مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: در استان اردبیل ۶۰۰ هزار نفر تحت پوشش تأمین اجتماعی بوده که شامل ۴۸ درصد جمعیت استان می‌شوند.

به گزارش برنا،سعید بشرخواه، مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل امروز در شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در سالن جلسات اداره کار اردبیل برگزار شد، گفت: تأمین اجتماعی اردبیل با ۲۹۰ کارمند به ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت تحت پوشش خود که ۴۸ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود خدمات ارائه می‌دهد.

او افزود: در مجموعه تأمین اجتماعی استان اردبیل ۱۰ واحد اجرایی، پنج واحد کارگزاری و ۶ واحد اقماری در حال خدمت رسانی هستند.

بشرخواه گفت: با توجه به تنوع خدمات سازمان درخواست‌های متنوعی ارائه می‌شود که رضایتمندی ارباب رجوع را کمی با مشکل مواجه می‌کند.

او افزود: سازمان تأمین اجتماعی برای ارائه خدمات مطلوب از سال ۵۳ دارای سیستم اتوماسیون اداری بوده و جز اولین سازمان‌ها در این بخش است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه صدور دفترچه‌های درمانی به صورت روزانه انجام می‌شود، گفت: در سال ۹۵ تعداد ۷۶۶ پرونده، در سال ۹۶، ۶۵۰ پرونده و در سال ۹۷ نیز ۶۶۹ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته است.

بشرخواه ادامه داد: اگر کارفرمایی در گذشته لیست بیمه ارائه نداده و در سوابق بیمه‌ای کارگر مشخصات مورد نیاز قید نشده باشد با اخذ مدارک لازم این سوابق را احصا و در سوابق مؤثر در بازنشستگی افراد اعمال می‌کنیم.

او افزود: بخشودگی جرایم دیرکرد در پرداخت حق بیمه اطلاع رسانی شده ولی با مواردی که قانون گذار تعریف کرده تعدادی از کارفرمایان از این فرصت نتوانستند استفاده کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: در سال ۹۷ بالغ بر ۶۵۰ میلیارد تومان مستمری از سوی تأمین اجتماعی در استان پرداخت شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز