کسب رتبه نخست فرمانداری ارومیه براساس ارزیابی عملکرد سالیانه فرمانداران در سال ۹۷

۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۰:۲۳:۰۰
کد خبر: ۸۹۵۱۰۵
کسب رتبه نخست فرمانداری ارومیه براساس ارزیابی عملکرد سالیانه فرمانداران در سال ۹۷
فرمانداری ارومیه براساس ارزیابی عملکرد سالیانه فرمانداران در سال ۹۷ کسب کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، در متن تقدیر فرماندار ارومیه آمده است:

جناب آقای علیرضا ملامحمدی زاده

فرماندار محترم شهرستان ارومیه

سلام علیکم؛

نظام اداری کشور به عنوان بستر هدایت و تنظیم سایر نظام های فرایند توسعه، از نقش خطیر و برجسته ای برخوردار است؛ به نحوی که هرگونه پیشرفت و توسعه جامعه منوط به عملکرد سالم و سازگار این نظام است.

سنجش میزان پویایی و بالندگی نظام اداری به منظور بهبود مستمر آن در راستای تحقق اهداف توسعه کشور، امری ضروری است که هر ساله با اتکا به ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی به عنوان اجزای نظام اداری و مبتنی بر شاخص های عمومی منبعث از برنامه عملیاتی اصلاح نظام اداری و شاخص های اختصاصی دستگاهی صورت می گیرد.

در همین راستا براساس ارزیابی عملکرد سالیانه فرمانداران در سال ۹۷ از طرف مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور، فرمانداری ارومیه حائز رتبه نخست گردید.

بدینوسیله از همت، تلاش خالصانه و اقدامات اثربخش جنابعالی و مجموعه همکاران آن فرمانداری که بنا بر احساس مسئولیت و درک ارزش های اسلامی و انسانی نسبت به ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم عزیز شهرستان ارومیه اهتمام ورزیده اند، تقدیر و تشکر به عمل می آید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های عالیه دولت تدبیر و امید، شاهد بهبود مستمر فرایندهای انجام امور و توفیق ارائه خدمت بیشتر به مردم شریف استان آذربایجان غربی باشیم.

محمدمهدی شهریاری

استاندار آذربایجان غربی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز