برگزاری دوره های بازآموزی مربیگری تنیس روی میز در مشهد

۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۱:۵۴:۳۲
کد خبر: ۸۹۵۱۸۹
برگزاری دوره های بازآموزی مربیگری تنیس روی میز در مشهد
دوره های بازآفرینی و باز آموزی مربیگری تنیس روی میز با تدریس امیر حمیدی، رئیس کمیته آموزش فدراسیون تنیس روی میز و عضو کمیته استعداد یابی در محل باشگاه تنیس روی میز پرهام مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حمیدی، رئیس کمیته آموزش فدراسیون تنیس روی میز در این خصوص گفت: دوره های بازآفرینی و بازآموزی مربیگری به تازگی در سیاست های فدراسیون قرار گرفته که در قالب کارگاه عملی و تئوری اقدام به آموزش مربیان و جستجوی استعدادهای ناب نونهال و نوجوان می پردازد، در دو ماه گذشته دوره های مذکور در شهرهای ایلام، یزد، اردبیل، جم، عسلویه، شهرکرد، گرمسار و تهران برگزار شده است.

وی تصریح کرد: کشف استعدادهای نونهال و نوجوان در این کارگاه های به آینده تیم های ملی تنیس روی میز کمک شایانی می کند چرا که این استعدادها پس از کشف به تیم ملی دعوت می شوند تا در تمرینات محک جدی خورده و مورد آزمایش قرار بگیرند و همچنین با جو روانی مسابقات ملی و جهانی نیز آشنایی پیدا کنند.

حمیدی افزود: مربیان و نونهالان حضور مربیان و اساتید در سطح ملی را فرصت مغتنمی می دانند و انگیزه بیشتری برای فعالیت و تمرین بیشتر در خود احساس می کنند، با این رویه می توان افراد بیشتری را به ورزش تنیس روی می زعلاقه مند کرد و این ورزش را فراگیرتر و همگانی تر دنبال کرد.

همچنین علی گلستانی مدیرعامل تنیس روی میز باشگاه پرهام مشهد در خصوص برگزاری دوره مذکور گفت: برای نخستین بار در تاریخ تنیس روی میز استان بخش خصوصی اقدام به دعوت مدرس فدراسیون بین المللی تنیس روی میز به منظور برپایی کارگاه تخصصی مربیگری تنیس روی میز کرده است که با استقبال 30 نفر از مربیان درجه یک شهر مشهد همراه شده است.

وی تصریح کرد: علوم روز تنیس روی میز، سوالات متداول در خصوص قوانین و داوری، فنون و علکرد بازیکنان و تغذیه ورزشکاران از جمله مباحث متداول در بحث آموزش در این دوره ها است که طی سه روز به علاقه مندان آموزش داده می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز