مجمع انتخاب رئیس هیات بولینگ،بیلیارد و بولس استان قزوین برگزار شد

۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۳:۲۸:۵۸
کد خبر: ۸۹۵۲۵۸
مجمع انتخاب رئیس هیات بولینگ،بیلیارد و بولس استان قزوین برگزار شد
در مجمع انتخاب رئیس هیات بولینگ،بیلیارد و بولس استان قزوین که با حضور نایب رئیس فدراسیون بیلیارد بولینگ و بولس کشورمان؛مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضاء مجمع برگزار شد؛مهدی بابایی چگینی با کسب حداکثر آراء برای مدت 4 سال دیگر سکان هدایت هیات بولینگ،بیلیارد و بولس استان قزوین را در دست گرفت.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛در مجمع انتخاب رئیس هیات بولینگ،بیلیارد و بولس استان قزوین که با حضور غلام زاده نایب رئیس فدراسیون بیلیارد بولینگ و بولس کشورمان؛علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان؛افسانه حسن نایبی معاون ورزشی و اعضاء مجمع برگزار شد؛مهدی بابایی چگینی با کسب حداکثر آراء برای مدت 4 سال دیگر سکان هدایت هیات بولینگ،بیلیارد و بولس استان قزوین را در دست گرفت.در این مجمع که با حضور 3 کاندیدا برگزار شد؛مهدی بابایی چگینی باردیگر با کسب حداکثر آراء برای 4 سال دیگر در این سمت باقی ماند.

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در این مجمع؛ضمن اشاره به ظرفیت های بالای این رشته در سطح کشور بویژه استان قزوین؛قهرمان پروری و استعدادیابی را موجب ارتقای بیشتر این رشته در سطح استان قزوین نام برد و افزود:وجود قهرمانان ارزنده ای مانند پریسا درویشوند در سطح استان،تنها گوشه ای از پتانسیل بالای ورزشکاران و قهرمانان این رشته در استان قزوین می باشد و امیدواریم با توجه به وجود ظرفیت و پتانسیل بالا؛این رشته ورزشی بتواند قهرمانان و نمایندگان شایسته ای را در رقابت های جهانی بویژه بازیهای آسیایی داشته باشد.
در ادامه؛غلام زاده نایب رئیس فدراسیون بویلنگ؛بیلیارد و بولس کشورمان؛افزود: فدراسیون ایران در مدت دو سال گذشته در رنگینگ جهانی مقام های خوبی را به خود اختصاص داده و این موفقیت های کسب شده حاصل تلاش و همکاری تمامی هیات های استانی با فدراسیون است. 
وی فعالیت در حوزه های آموزشی، استعدادیابی و پژوهشی را از برنامه های مهم در راستای نهادینه کردن این ورزش در سطح کشور عنوان کرد و افزود: کشور ایران هم اکنون با دارا بودن داوران متعدد و فعال بین المللی در بخش آقایان و بانوان توانسته است جایگاه خوبی را در سطح جهان بدست آورد.
وی یادآور شد: استان قزوین نیز در سایه حمایت های ارزشمند مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین پتانسیل بالقوه ای که در اختیار دارد توانسته است در راستای توسعه و گسترش این رشته ورزشی فعالیت و موفقیت های چشمگیری داشته باشد و حضور و درخشش خانم پریسا درویشوند نماینده شایسته و ارزنده استان قزوین در معیت تیم ملی در رقابت های جهانی و بین المللی؛تنها گوشه ای از این توانمندی هاست.
نایب رئیس فدراسیون در خاتمه ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی منسجم و هدفمند و استفاده از تمامی ظرفیت ها؛استان قزوین بتواند در تمامی ابعاد این رشته؛به موفقیت های بیشتری دست یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز