پنجمین مرحله لیگ برتر کاراته وان ۲۰۱۹؛

مجید حسن نیا و بهمن عسگری مدال برنز را بر گردن آویختند

۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۰:۴۹:۰۴
کد خبر: ۸۹۵۵۷۳
مجید حسن نیا و بهمن عسگری مدال برنز را بر گردن آویختند
مجید حسن نیای و بهمن عسگری 2 نماینده شایسته و ارزنده کاراته ایران و استان قزوین مدال برنز پنجمین مرحله لیگ برتر کاراته وان ژاپن را برای تیم کشورمان به ارمغان آوردند.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛در دیدارهای رده بندی پنجمین مرحله لیگ برتر کاراته وان در توکیو ژاپن که صبح امروز برگزار شد، مجید حسن نیا در وزن 60- کیلوگرم و بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم موفق شدند با غلبه بر حریفان خود 2 مدال برنز برای تیم کشورمان به ارمغان بیاورند و سجاد گنج زاده در وزن 84+ کیلوگرم دستش از رسیدن به مدال خالی ماند.
مجید حسن نیا اولین نماینده تیم ایران بود که در دیدار رده بندی وزن 60- کیلوگرم مقابل الخاندرو اورتیز از اسپانیا به میدان رفت و پس از آنکه در وقت قانونی مبارزه به تساوی یک بر یک رسید با قانون سنشو برنده تاتامی شد و برنز گرفت. 
حسن نیا پیش از این بروس داگلاس برزیلی، استفانوس ژینوس یونانی، صدرالدین سایماتوف ازبکستانی را شکست داده بود و در نیمه نهایی مغلوب دارخان اسدیلوف قزاقستانی شد و به دیدار رده بندی رفت. 
حسن نیا پیش از این در لیگ های 2019 به یک طلا در پاریس فرانسه و یک برنز در شانگهای چین دست یافته است.
در ادامه مبارزات رده بندی، بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم مقابل نو بیتس آلمانی قرار گرفت و با نتیجه 5 بر صفر این کاراته کا را شکست داد و به دومین مدال برنز خود در لیگ های سال 2019 دست یافت.
عسگری پیش از این در سالزبورگ اتریش به مدال برنز رسیده بود.
او لوکا پتنباچر از اتریش، ممدوح عبدالله عبدالعزیز از مصر، یوشی ساکایاما از ژاپن را شکست داد و در نیمه نهایی مقابل کن نیشیمورا از ژاپن در هانتی نتیجه را واگذار کرد و به دیدار رده بندی راه یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز