ممنوعیت تردد خودرو در میان دسته‌های عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)

۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۹:۰۰:۴۹
کد خبر: ۸۹۵۷۰۷
ممنوعیت تردد خودرو در میان دسته‌های عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در معابر و خیابان‌های اصلی شهر در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حمدالله رحمتی پور گفت: با توجه به افزایش حجم تردد خودروها در ایام تاسوعا و عاشورا، از شهروندان درخواست می‌شود برای حضور در هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری حتی الامکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشتر شهروندان در این ایام سیاه پوش هستند، برای جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار، تردد خودروها در میان دسته‌های عزاداری ممنوع اعلام شده است.

وی با تاکید برضرورت همکاری شهروندان برای جلوگیری ازایجاد ترافیک در معابر و خیابان‌های اصلی شهر، توضیح داد:  شهروندان برای ادای نذر خود نباید در معابر و خیابان‌های شلوغ ایستگاه صلواتی دایر کنند و نذورات خود را در مکان‌هایی که خودروها تردد کمتری دارند، توزیع کنند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در تاسوعا و عاشورای حسینی در کرج گفت: در این ایام شاهد اعمال محدودیت ترافیکی در محدوده امام زاده حسن(ع)، امام زاده محمد(ع) و امام زاده طاهر (ع) هستیم.

رحمتی پور ابراز کرد: علاوه براین، در خیابان‌های پرترددی مثل میدان هفت تیر، میدان توحید، میدان شهدا، چهارراه مصباح و میدان امام حسین (ع) هم شاهد اعمال محدودیت‌های ترافیکی هستیم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج با اشاره به ثبت تخلف از طریق دوربین‌های سطح شهر گفت: روزانه بین هزار تا هزار و 500 تخلف از طریق دوربین‌های سطح شهر ثبت و به رانندگان  پیامک می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشتر این تخلفات مربوط  به عبور از چراغ قرمز و ایستادن روی خط عابر پیاده است، گفت: از رانندگان تقاضا می‌شود با رعایت قوانین به ترویج فرهنگ صحیح ترافیکی کمک کنند.

 

نظر شما