استاندار گلستان در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان؛

مبارزه با قاچاق با هدف حمایت از تولید داخلی با قدرت انجام می شود

۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۳:۰۷:۲۹
کد خبر: ۸۹۵۷۰۹
مبارزه با قاچاق با هدف حمایت از تولید داخلی با قدرت انجام می شود
استاندار گلستان با بیان اینکه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز 19 هزار انبار در استان شناسنامه دار شده اند، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق با هدف حمایت از تولید داخلی با قدرت انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هادی حق شناس ظهر امروز شنبه 17 شهریور در ششمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام ، تصریح کرد: در 5 ماه نخست سالجاری 18 میلیارد تومان کالای قاچاق که عمدتاً لوازم خانگی بوده است، کشف شده که تمام تلاش ما به همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط کاهش این رقم است.

وی افزود: 2 میلیون و 200 هزار راس دام سبک و سنگین در استان موجود است که تا کنون 10 درصد این تعداد پلاک کوبی شده اند و پلاک کوبی مابقی ادامه دارد اما هماهنگی های لازم برای کشتار و انتقال با ادارات کل دامپزشکی، حمل و نقل و پایانه ها و جهاد کشاورزی صورت گرفته است.

استاندار گلستان در خصوص پلاک گذاری ادوات کشاورزی ، گفت: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با نیروی انتظامی پلاک گذاری تراکتورها و کمباین ها با حداقل بیمه توسط پلیس صورت می گیرد.

حق شناس یادآور شد: اقدامات ما نباید به گونه ای باشد که موجب آزار مردم شود چراکه هدف قانون گذار نفع مردم و منفعت عمومی جامعه است.

 

نظر شما