نماینده ولی‌فقیه در لرستان :

در دهه اول محرم ۹۸ شاهد برقراری کامل نظم و امنیت عمومی بودیم

۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۳:۴۴:۳۸
کد خبر: ۸۹۶۵۲۷
در دهه اول محرم ۹۸  شاهد برقراری کامل نظم و امنیت عمومی بودیم
آیت الله سید احمد میرعمادی گفت: نیروی انتظامی پرچمدار امنیت و انتظام اجتماعی است و تلاش ها و خدمات پلیس بر هیچ کس پوشیده نیست .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛آیت الله  میرعمادی"  با بیان این که بدون تردید امنیت پایدار مهمترین بستر برای توسعه، پیشرفت و اقتدار هر کشور است  ،اظهار کرد: به شکر خداوند  با درایت و صلابت نیروهای مسلح و به خصوص نیروی انتظامی  امنیت در کشور و استان لرستان مثال زدنی است .

اووی  ضمن تقدیر و تشکر از سردار مهدیان نسب فرمانده  انتظامی استان و مجموعه تحت امر  در برقراری نظم و امنیت ایام محرم و حضور چشمگیر در بین عزادارن حسینی عنوان کرد: آحاد مردم باید قدردان زحمات و تلاش های شبانه روزی  پلیس باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که  در دهه اول محرم 98  شاهد برقراری کامل نظم و امنیت عمومی بودیم  همکاری تمامی دستگاه ها با پلیس  را باعث افزایش امنیت عمومی دانست و افزود : همه دستگاه ها و مسئولان  باید به این سمت و سو حرکت کنند.

به گفته امام جمعه خرم آباد  در این شرایط حساس که تمام دنیا و به خصوص  استکبار جهانی با انواع تحریم و تهدیدات علیه کشورمان بسیج شده اند باید تلاش کنیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به سوی  اهداف عالیه به سر منزل نهایی برسانیم.

اودر خاتمه از زحمات و تلاش های  پلیس در برقراری امنیت مطلوب قدردانی کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز