معاون استاندار خبر داد:

قیمت گوشت در استان ما ۲۵ درصد کمتر از میانگین کشوری است

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۷:۰۰:۵۰
کد خبر: ۸۹۷۹۲۰
قیمت گوشت در استان ما ۲۵ درصد کمتر از میانگین کشوری است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: قیمت گوشت در خراسان رضوی ۲۵ درصد از میانگین کشوری پایین تر است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی رسولیان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که با حضور وزیر کشور در تالار جلسات شهید هاشمی نژاد بیمارستان امام رضا(ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در چارچوب مثلث توسعه اقتصادی- فرهنگی خراسان رضوی 88 معین اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی تفاهم نامه امضاء و کار خود را در سطح استان آغاز کرده اند.

وی افزود: در چارچوب این مدل که به همت استاندار خراسان رضوی کلید خورده است، 754 قرارداد سرمایه‌گذاری برای استان منعقد شده که ارزش آن 92 هزار میلیارد تومان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه فعالیت های سازنده ای در قالب مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی شکل گرفته است، ادامه داد: به واسطه این طرح 776 صندوق خرد برای تقویت اقتصاد خرد ایجاد شده است و علاوه بر این 711 قرارداد در بخش اقتصادی منعقد شده است.

رسولیان به ظرفیت های اقتصادی حوزه کشاورزی هم اشاره و تصریح کرد: در سال جاری 493 هزار تن گندم برای نیاز استان خریداری شده است که این میزان 50 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: استان خراسان رضوی در حال حاضر به واسطه موقعیت مکانی اش به 75 کشور جهان صادرات انجام می دهد، همچنین این استان با 30 کشور جهان دارای روابط اقتصادی بوده و با 20 کشور روابط استانی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: علی رغم تحریم ها 127 مورد سرمایه‌گذاری در استان طی ماه های گذشته انجام گرفته است و همچنین در عرصه تولید برخی از محصولات استان، رشد 50 درصدی را شاهد هستیم.

 

نظر شما