وزیر نیرو:

طرح‌های تامین آب شرب مردم هرگز از اولویت خارج نمی‌شوند

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۶:۳۰:۴۴
کد خبر: ۸۹۹۲۶۶
طرح‌های تامین آب شرب مردم هرگز از اولویت خارج نمی‌شوند
وزیر نیرو با تاکید بر سرعت‌بخشی به اجرای انتقال آب شرب طرح بن به بروجن گفت: تامین آب شرب مردم چه در شهر و روستا در اولویت قرار دارد و ما به هیچ وجه این اولویت را کاهش نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رضا اردکانیان روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری افزود: مردم استان چهارمحال و بختیاری خاطر جمع باشند که طرح انتقال آب بن به بروجن اجرا می‌شود چرا که آب شرب و بهداشت نیمی از جمعیت این استان به این طرح بستگی دارد.

وی ادامه داد: ممکن است در اجرای برخی طرح‌ها تغییراتی در تخصیص‌ها، شیوه اجرا و نظارت‌ها انجام گیرد اما در حوزه آب شرب این مسائل وجود ندارد و در اولویت برنامه‌ها است.

اردکانیان تصریح کرد: طرح بن به بروجن نیز مطابق ضوابط و با کمک دستگاه‌های دیگر برای تامین منابع مالی سرعت می‌گیرد و مردم خاطرجمع باشند.

وزیر نیرو همچنین به اجرای ۲۵۹ طرح وزارت نیرو در استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: این تعداد طرح با اعتباری افزون بر با ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در دست اجرا است.

اردکانیان خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود اجرای این طرح‌ها سرعت بیشتری بگیرد و تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به بهره‎برداری از سه طرح فاضلاب همزمان با سفر یک روزه خود به این استان افزود: چهارمحال و بختیاری از نظر بازچرخانی آب و بهره مندی مردم شهری از شبکه فاضلاب از استانهای شاخص کشور به شمار می رود.

رضا اردکانیان در سفر یک روزه خود به چهارمحال و بختیاری طرح‌های پست ۶۳ کیلوولت سفیددشت و مجتمع آبرسانی سیبک را بهره برداری کرد. 

همچنین با حضور وزیر نیرو  ۷۷ طرح برق چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۷۲ طرح برق‌رسانی استان آغاز شد و طرح انتقال آب بن به بروجن در طول مسیر نیز مورد بررسی رضا اردکانیان قرار گرفت.

آغاز عملیات اجرایی فاز ۲ طرح آبرسانی به ۱۲ روستای منطقه خانمیرزا و دیدار از سدباباحیدر در استان از دیگر برنامه های سفر وزیر نیرو به چهارمحال و بختیاری است.

 

نظر شما