استاندار لرستان:

لرستان از استان‌های پیشرو در واگذاری پروژه‌ها است / واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی از سیاست‌های اصلی دولت است

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۲:۲۹
کد خبر: ۹۰۴۵۷۴
لرستان از استان‌های پیشرو در واگذاری پروژه‌ها است / واگذاری  پروژه‌ها به بخش خصوصی از سیاست‌های اصلی دولت است
سید موسی خادمی گفت: لرستان از استان‌های پیشرو در واگذاری پروژه‌ها است و همچنان طرح‌های زیادی آماده واگذاری هستند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ خادمی در آیین کلنگ‌زنی مجتمع گلخانه‌ای ازنا ضمن اشاره به مشکلات و تهدیدهایی که کشور با آن مواجه است،اظهار کرد: خوشبختانه ایران توانسته است در تمامی ابعاد به این تهدیدها و مشکلات پاسخ دهد.

اوبا بیان اینکه در حوزه نظامی کشور آمادگی لازم را در برابر تهدیدات دشمنان دارد، افزود: در حوزه سیاسی و روابط بین‌الملل نیز قدرت منطق، مذاکره و گفتمان ایران قوی است و می‌توان به حضور اخیر ریاست محترم جمهور در سازمان ملل اشاره کرد.

خادمی تصریح کرد:  در بحث اقتصاد به دلایل این که از ظرفیت‌های داخلی و همه ابزارها نتوانسته‌ایم به خوبی بهره‌برداری کنیم و از حوزه‌های آسیب پذیر ما شده است، بنابراین از این حیث دچار مشکل شده‌ایم.

اووی ضمن  اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست محترم جمهور در خصوص افزایش تولید،یادآورشد: با توجه به اینکه تولید از طریق سرمایه‌گذاری شکل می‌گیرد بنابراین باید سرمایه‌های موجود را افزایش بهره‌وری داد و از طرفی سرمایه‌های جدید ایجاد کنیم.

 خادمی احداث مجتمع گلخانه‌ای را نمونه‌ای از جذب سرمایه‌های جدید دانست  و خاطر نشان کرد: به دلیل محدودیت‌های مالی و مشکلاتی که دولت در سرمایه گذاری با آن مواجه است از سیاست‌های اصلی دولت این شد که پروژه‌های در دست اقدام و یا پروژه‌هایی که قرار است در آینده انجام گیرد به بخش خصوصی واگذار شود.

به گفته او لرستان از استان‌های پیشرو در واگذاری پروژه‌ها است و همچنان طرح‌های زیادی آماده واگذاری هستند.

خادمی  با بیان اینکه در واگذاری امکانات و مجوزهای لازم این پروژه به سرمایه گذار دولت وظایف خود را به خوبی انجام داده است، گفت: از امروز وظیفه سرمایه‌گذار است که مطابق برنامه زمان‌بندی شده کار را ادامه دهد تا به نتیجه لازم برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز