رطوبت ۱۰۰ درصدی هوا در خارگ هنوز ادامه دارد

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۰:۰۴
کد خبر: ۹۰۵۲۱۲
رطوبت ۱۰۰ درصدی هوا در خارگ هنوز ادامه دارد
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با تداوم وزش بادهای جنوبی رطوبت هوا در جزیره خارگ برای دومین روز متوالی به ۱۰۰ درصد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ پیام مساعدی روز دوشنبه  گفت: در ۲۴ ساعت گذشته رطوبت هوا در بوشهر، جم، عسلویه و دیر نیز به ترتیب ۸۸، ۸۷، ۸۶ و ۸۴ گزارش شده است.

وی بیان کرد: در این مدت رطوبت هوا در گناوه، دیلم و برازجان  ۷۹،۷۶ و ۷۴ درصد شد.

مساعدی ادامه داد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا در بیشتر ساعت های شبانه روز تا اواخر هفته است.

وی افزود: پیش بینی می‌شود در این مدت روزها غبار محلی و شب تا اوایل صبح در برخی نقاط وقوع مه از پدیده‌های غالب در این استان باشد.

مساعدی اظهار داشت: برای ۲۴ ساعت آینده در مناطق جنوبی و ارتفاعات شرقی استان بوشهر در ساعت‌های بعد از ظهر تا شب با رشد ابر احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی به صورت همرفتی (محلی) دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و در طول شب و ابتدای صبح برخی نقاط پدیده مه و کاهش دید و از امشب همراه با افزایش ابر پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد متغیر و در نیمه شمالی استان به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی و در نیمه جنوبی استان جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت هشت تا ۲۸ کیلومتر در ساعت و در ساعت‎هایی از روز تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

مساعدی بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۴۲ بامداد، مد اول ۰۹:۵۷ ، جزر دوم ۱۵:۴۰ و مد دوم ۲۲:۰۵ خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز