محمد ابراهیم الهی تبار:

وظیفه ای مقدس بر دوش مرزبانان غیور ایران اسلامی است

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۰۱:۰۲
کد خبر: ۹۰۵۷۵۷
وظیفه ای مقدس بر دوش مرزبانان غیور ایران اسلامی است
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: با قداست ترین وظیفه در این نظام مقدس بر دوش مرزبانان غیور ایران اسلامی است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه، صبح امروز و هم‌زمان با آغاز هفته ناجا، مراسم صبحگاه عمومی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه و جمعی از مدیران ارشد سیاسی انتظامی استانداری کرمانشاه برگزار شد. در ابتدای این مراسم که با استقبال گرم و صمیمانه فرمانده مرکز آموزش و هیئت‌رئیسه از مقامات مدعوین آغاز شد.

  سرهنگ  بهرام چقازردی «فرمانده مرکز آموزش» ضمن خیر مقدم به مدعوین  و تبریک به مناسبت آغاز ایام گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، خلاصه‌ای از عملکرد مرکز آموزش و آموزش‌های ارائه‌شده به فراگیران را جهت مقامات حاضر قرائت نمودند.

در ادامه «مهندس ابراهیم الهی تبار» ضمن عرض تبریک آغاز هفته ناجا به کارکنان پایور و وظیفه به‌ویژه فراگیران حاضر در میدان، با اشاره خدمت مقدس سربازی و پربرکت بودن این دوران، اظهار داشتند: در یک محیط نظامی اولین موردی که شاخص و نمایان است نظم و انضباط حاکم در آن است، و بایستی فرماندهان در هر مقام و جایگاهی که هستند، اجرای نظم مطلوب در امورات و وظایف محوله خود ارجح بدانند.

الهی تبار در ادامه سخنانش ضمن تأکید بر اصول جامعه مداری، رعایت حقوق شهروندی و اجتماعی، مطالبی را نیز در خصوص نقش پلیس در جامعه و انتظارات مردم از نیروی انتظامی ارائه نمودند.

این مقام مسئول در ادامه  بابیان جایگاه و نقش مرزبانی در برقراری امنیت کشور گفت: با قداست ترین وظیفه در این نظام مقدس بر دوش مرزبانان غیور ایران اسلامی است و خوشا به سعادت شما مرزبانان که افتخار پوشیدن این لباس مقدس و خادمی ملت بزرگ ایران را کسب نموده‌اید.

گفتنی است در پایان مراسم یگان‌های نمونه مستقر در میدان با اجرای رژه باصلابت، اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ر

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز