شهدای نیروی انتظامی از مظلوم‌ترین شهدای کشور هستند

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۵۶:۱۴
کد خبر: ۹۰۷۲۸۱
شهدای نیروی انتظامی از مظلوم‌ترین شهدای کشور هستند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در یادواره شهدای نیروی انتظامی با بیان اینکه اقتدار و عزت امروز را مرهون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده شهدا هستیم، گفت: شهدای نیروی انتظامی از مظلوم‌ترین شهدای کشور هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در یادواره شهدای نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه نظم و امنیت کشور را مرهون فداکاری‌های شهدا و نیروی انتظامی هستیم، اظهار کرد: یکی از آرمان‌های الهی این است که انسان‌ها را از تاریکی‌ها به سمت نور هدایت کند و شهدا در تحقق این رسالت الهی گام برداشتند.

وی افزود: در مقابل اراده الهی که مؤمنان را به سمت نور و روشنایی هدایت می‌کند، اراده طاغوت قرار دارد که انسان‌ها را از نور به سمت تاریکی می‌کشاند و شهدای عزیز ما در مقابل این اراده شیطانی ایستادند و برای پشتیبانی از آرمان‌ الهی جان خود را فدا کردند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خدای متعال اراده کرده است حق را با انبیاء(ع)، ائمه اطهار(ع) و شهدا محقق کند و این‌ها کلمه الله هستند تا اراده الهی تحقق یابد و کافران، منافقان و همه دشمنانی که می‌خواهند آرمان‌های الهی را به نابودی بکشانند، از میان بروند.نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: در جنگ حق و باطل اراده خداوند بر این استوار شده است که حق به پیروزی برسد و عالم را فرا بگیرد و آن کسانی که ایمان دارند در مسیر تحقق حق حرکت کرده و شهدا از آن دسته مؤمنانی بودند که در این مسیر جان خود را فدا کردند.

وی تأکید کرد: شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای نیروی انتظامی به تأسی از اباعبدالله الحسین (ع) با کافران و ظالمان بیعت نکردند و در مقابل همه دشمنان دین و اسلام ایستادند و این فرهنگ شهدا را باید بیش از پیش ترویج کنیم.

آیت‌الله عابدینی در پایان شهدای نیروی انتظامی را از مظلوم‌ترین شهدای کشور معرفی کرد و از خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی به خاطر صبر و استقامتشان قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز