۱۲۰ هزار نفر در استان قزوین همیار پلیس هستند

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۱:۱۸
کد خبر: ۹۰۷۸۱۷
۱۲۰ هزار نفر در استان قزوین همیار پلیس هستند
۱۲۰ هزار نفر در استان قزوین به عنوان همیار پلیس فعالیت می کنند که از این تعداد ۶۹ هزار نفر نونهال و نوجوان هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛سرهنگ حسن پور رییس پلیس راهور استان قزوین روز یکشنبه در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک که با حضور فرمانده انتظامی استان قزوین و مدیرکل آموزش و پرورش برگزار شد،گفت: همیاران پلیس از موثرترین عوامل در کاهش تصادفات و تخلفات رانندگی هستند.
سرهنگ حسن پور اظهار داشت: از بین همیاران پلیس، ۱۴ هزار همیار پلیس در مقطع پیش دبستانی ، ۵۵۵ هزار پلیس یار نوجوان، ۴۵ هزار پلیس یار جوان و ۱۴ هزار نفر فرهنگیار پلیس هستند.
 وی با تاکید برآموزش فرهنگ ترافیک در بین دانش‌آموزان در سطح مدارس،اظهار داشت: تاثیر طلایه‌داران فرهنگ ترافیک در راستای رعایت قوانین راهنمایی از نیروی انتظامی بیشتر است.
 سرهنگ حسن پور، با اشاره به اهمیت آموزش دانش آموزان در مدارس در خصوص مباحث ترافیکی، گفت: در بحث همیاران پلیس خوشبختانه فرهنگ سازی خوبی صورت گرفته و به گفته خیلی از خانواده‌ها در مسافرت‌ ها به طور مداوم توسط فرزندان خود که همیار پلیس بوده‌اند، مورد تذکر قرار گرفته‌اند.
وی با بیان اینکه خانواده و مدرسه ۲۲ نهاد تاثیر گذار در جامعه هستند، تاکید کرد: جامعه پذیری و قانون پذیری نقش بسیار مهمی در این خصوص دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز