تسهیلات ویژه برای پیاده‌روی اربعین ناشنوایان

۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۰:۱۷
کد خبر: ۹۰۸۳۰۶
تسهیلات ویژه برای پیاده‌روی اربعین ناشنوایان
دبیر هیات ورزش‌های ناشنوایان یزد از اعطای تسهیلات بدون بهره به ناشنوایان و خانواده‌هایشان جهت شرکت در پیاده‌روی اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ «مهدی دهقان» در این رابطه تصریح کرد: تمام ناشنوایان و خانواده‌های آن‌ها به منظور شرکت در پیاده‌روی اربعین می‌توانند از تسهیلات این هیات ورزشی بهره‌مند شوند.

وی در مورد نحوه پرداخت این تسهیلات اظهار کرد: این تسهیلات به مبلغ 400 هزار تومان به صورت قرض‌الحسنه و با بازپرداخت پنج ماهه به ناشنوایان عادی تعلق می‌گیرد ولی ناشنوایان ورزشکار استان که دارای عناوین و مقام ورزشی هستند، علاوه بر این کمک هزینه، 200 هزار تومان نیز به عنوان هدیه دریافت کنند.

این مسئول آخرین مهلت دریافت این تسهیلات برای ناشنوایان یزدی را جمعه نوزدهم مهرماه اعلام و خاطرنشان کرد: ناشنوایان استان می‌توانند ضمن شرکت در اردوی ورزشی خانوادگی آخر هفته که در شهرستان بافق برگزار می‌شود، ضمن بهره‌مندی از برنامه‌های ورزشی این اردوی خانوادگی، برای دریافت این تسهیلات نیز ثبت‌نام کنند.

دهقان محل تامین این تسهیلات را حمایت‌های خیری عنوان کرد و گفت: حضور بیش از پیش مردم در این پیاده‌روی برای مقابله با تبلیغات سوء دشمن ضروری است لذا با حمایت خیری امکان حضور ناشنوایان نیز در این پیاده‌روی فراهم شده و امیدواریم این اقدام فرصتی فراهم آورد تا ناشنوایان که اغلب به علت عدم همراهی خانواده‌هایشان کمتر در اجتماعات و سفرها حضور دارند، در این حرکت عظیم دینی به همراه خانواده شرکت کنند.

 

نظر شما