رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی :

تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای استان ۲ برابرمیانگین کشوری است

۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۲:۴۲:۳۱
کد خبر: ۹۰۸۳۷۲
تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای استان ۲ برابرمیانگین کشوری است
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: میانگین تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده های کشور در شش ماهه امسال ۱۳ درصد و این شاخص در استان مرکزی ۲۴درصد بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مجید بردبار در خصوص تردد در محورهای مواصلاتی استان بیان کرد: ۱۱۵ میلیون و ۱۸۲ هزار وسیله نقلیه امسال از ۶۲ مسیر جاده ای مجهز به تردد شمار بر خط در این استان تردد کردند و تردد وسایط نقلیه در محورهای استان در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه حجم ترددها باعث شد که استان مرکزی در بین استان‌های کشور رتبه ۱۲ را کسب کند، افزود: پرترددترین محورهای استان مرکزی در شش ماهه ابتدای سال شازند به اراک با یک میلیون و ۱۳۲ تردد در ساعت، اراک - شازند با یک میلیون و ۸۰ تردد در ساعت و بروجرد به اراک با یک میلیون و ۱۹ تردد بوده است.

بردبار  بیشترین سرعت متوسط را مربوط به آزادراه ساوه - تهران با ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، آزادراه تهران - ساوه با ۹۶ کیلومتر بر ساعت و آزادراه همدان - ساوه با ۹۶کیلومتر بر ساعت دانست و گفت: بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین نسبت به کل ترددهای انجام شده در محورهای مدنظر مربوط به محور اصفهان به دلیجان با ۴۱ درصد، محور دلیجان به اصفهان  با ۳۹ درصد و محور سلفچگان به دلیجان  با ۳۸ درصد تردد بوده است.

بردبار عنوان کرد: میانگین تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده های کشور امسال ۱۳ درصد بوده و این شاخص در مسیرهای جاده ای استان مرکزی ۲۴ درصد گزارش شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز