توصیه به زائران اربعین۹۸؛

مکالمه حتما با سیم‌کارت ایرانی و اینترنت حتما با سیم‌کارت عراقی!

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۱:۰۲
کد خبر: ۹۰۸۵۷۲
مکالمه حتما با سیم‌کارت ایرانی و اینترنت حتما با سیم‌کارت عراقی!
به‌گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای مکالمه سیم‌کارت‌های ایرانی و برای اینترنت‌ سیم‌کارت‌های عراقی نرخ مناسب‌تری برای زائران اربعین دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ با نزدیک شدن به ایام اربعین، اعلام شده که برنامه‌ریزی‌های وزارت ارتباطات برای تسهیل ارتباطات در کربلا به زائران انجام شده است. یکی از این اقدامات، توافق برای کاهش تعرفه مکالمات است. در این راستا وزیر با اشاره به‌کاهش تعرفه با عراق در صفحه اینستاگرامش نوشت: برای رفاه حال مردم در راهپیمایی اربعین، مذاکراتی را از قبل با طرف عراقی برای کاهش هزینه مکالمات شروع کردیم و توانستیم به توافق برسیم که حدود ۶۰۰ تومان تعرفه مکالمات را در هر دقیقه کاهش دهیم.

چندی پیش جهرمی با اشاره به نرخ بالای سرویس رومینگ برای زائران اربعین، اظهار کرده بود: رومینگ سرویس گرانی است و به‌دلیل بالا بودن نرخ خدمات رومینگ در عراق توصیه می‌شود مردم از سیم‌کارت عراقی استفاده کنند. این در حالی است که امروز وزیر ارتباطات با توجه به نرخ‌های اعلام‌شده برای رومینگ اپراتورها، در اینستاگرامش نوشت: برای مکالمه سیم‌کارت‌های ایرانی نرخ مناسب‌تری دارند و برای اینترنت‌ سیم‌کارت‌های عراقی.

وی همچنین خاطرنشان کرده بود: زائران سیم‌کارت‌های عراقی را از داخل ایران تهیه نکنند زیرا این سیم‌کارت‌ها در داخل عراق با قیمت ارزان‌تر موجود است.

 

نظر شما