مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در گفت وگو با برنا خبرداد:

اجرای طرح صعود به ۳۱ قله استان های کشوردر یک روز به مناسبت هفته تربیت بدنی

۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۰:۵۹:۴۵
کد خبر: ۹۰۸۶۸۱
اجرای  طرح صعود به ۳۱ قله استان های کشوردر یک روز به مناسبت هفته تربیت بدنی
"سید علی کریمی" در گفت وگو با خبرگزاری برنا از"اجرای طرح صعود به 31 قله استان های کشوردر یک روز " به مناسبت هفته تربیت بدنی خبرداد .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ کریمی در این گفت وگو با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در هفته تربیت بدنی ، اظهار کرد: "طرح صعود به 31 قله استان های کشور در یک روز" به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و گرامیداشت شهدای ورزشکاربرای اولین بار  اجرا می شود .

 او با بیان  اینکه برنامه "صعود به 31 قله استان های کشوردر یک روز"   در 19 مهر ماه اجرا خواهدشد  ، افزود: این طرح ایده هیئت کوهنوردی وصعودهای ورزشی استان بوده وبرای اولین بار در کشور با همکاری وحمایت اداره کل ورزش وجوانان لرستان وبنیاد شهید وامور ایثارگران استان اجرا می شود .

 کریمی با بیان اینکه حدود 200 کوهنورد در قالب 31 تیم  دردو بخش آقایان وبانوان در  این برنامه حضور خواهند داشت ، تصریح کرد: تصمیم گرفته ایم 5 قله را به  صورت مستقل به بانوان اختصاص دهیم .

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان همچنین هدف از اجرای این طرح ورزشی ارتقا و کارآمدی کوهنوردی استان وتقویت سطح فنی و تکنیکی  استعداد های این ورزش مهم در لرستان  عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز