"رییس هیئت کوهنوردی لرستان" در گفت وگو با برنا ،خبرداد:

شرکت ۲۰۰ کوهنورد لرستانی دربرنامه " صعود به ۳۱ قله استان های کشور در یک روز "

۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۱:۲۵:۰۷
کد خبر: ۹۰۸۶۸۹
شرکت  ۲۰۰ کوهنورد لرستانی دربرنامه  صعود به ۳۱ قله استان های کشور در یک روز
سید آرش قیاسیان به خبرگزاری برنا گفت: 200کوهنورد لرستانی در قالب 31 تیم در طرح "صعود به 31 قله استان های کشور در یک روز" شرکت می کنند .

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ قیاسیان در این گفت وگو با بیان اینکه طرح "صعود به 31 قله استانهای کشور در یک روز " به مناسبت هفته تربیت بدنی وورزش  وگرامیداشت شهدای ورزشکار در 19 مهرماه اجرا می شود ، اظهار کرد:  200 کوهنورد لرستانی در قالب 31 تیم در راستای اجرای این طرح   از 18 مهرماه به 31 استان کشور اعزام شده و 19 مهرماه کار صعود را انجام خواهند داد.

 او با بیان اینکه  کوهنوردان حاضر در این برنامه از 10 شهرستان  لرستان اعزام می شوند  ، افزود: به خاطر قدمت کوهنوردی درشهرستان خرم آباد بیشترین اعزام متعلق به مرکز استان است .

رییس هیئت کوهنوردی وصعودهای ورزشی لرستان با بیان اینکه کوهنوردان در دو بخش بانوان وآقایان در این  صعودها شرکت  خواهند کرد ؛ تصریح کرد: تصمیم گرفته ایم 5 قله را به طور مستقل به بانوان کوهنورد اختصاص دهیم ودر این راستا قله سنبران در لرستان ، قله  یخچال در همدان ، قله اورین در آذربایجان غربی  ،قله برف انبار قم  و قله دومیر در اراک به صعود بانوان اختصاص داده شده است .

  او هدف از اجرای این طرح را اثبات توانایی نیروی انسانی فعال و حرفه ایی در ورزش کوهنوردی لرستان دانست وبا اشاره به ابعاد فنی وتکنیکی این برنامه ، گفت: با توجه به توانایی وآمادگی جسمانی کوهنوردان صعود هرکدام از تیم ها مشخص شده است و  تعداد نفرات هر تیم نیز به درجه سختی قله وشناخت تیم ها از منطقه بستگی دارد .

 قیاسیان همچنین از همکاری سید علی کریمی مدیرکل ورزش وجوانان لرستان و سید حسین نازاریان مدیرکل بنیاد شهید لرستان به خاطر همکاری وحمایت از اجرای این طرح قدردانی کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز