مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبر داد:

اعزام ۸۲۴ مددجوی گلستانی به پیاده‌روی اربعین حسینی

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۰:۴۲
کد خبر: ۹۰۸۸۰۷
اعزام ۸۲۴ مددجوی گلستانی به پیاده‌روی اربعین حسینی
امسال ۸۲۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان و عاشق مکتب حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام به پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی مشرف می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان درباره برنامه کمیته امداد برای اعزام مددجویان به سفر اربعین گفت: این نهاد در سال جاری با تخصیص بیش از ۵۳۵ میلیون تومان اعتبار، ۸۲۴ مددجوی گلستانی را به پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام می‌کند.

اسکندری بیان کرد: اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به سفرهای زیارتی باهدف تقویت و ارتقاء روزافزون سطح معنوی و تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی، تحکیم بنیان خانواده و ایجاد نشاط معنوی مددجویان برگزار می‌شود.

وی افزود: سال گذشته ۵۰۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد به سفر زیارتی عتبات عالیات و پیاده‌روی اربعین اعزام شدند.

اسکندری عنوان کرد: امسال تاکنون ۱۵۵۰ مددجوی گلستانی به سفرهای زیارتی مشهد مقدس و قم مشرف شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان یادآور شد:۵۲۴۰ مددجوی گلستانی سال گذشته برای زیارت بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج (ع) به مشهد مقدس و زیارت بارگاه حضرت معصومه (س) به شهر مقدس قم اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد در طول سال با شناسایی و ساماندهی نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، با اجرای طرح شوق زیارت و با شعار «یاریگر کسانی باشیم که در حسرت زیارت مانده‌اند» با کمک خیران و نیکوکاران هزینه اعزام زائران را فراهم می‌کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز