پایان کار اولین حضور تیم گلف آذربایجان غربی در مسابقات کشوری

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۷:۲۲
کد خبر: ۹۰۹۱۵۰
پایان کار اولین حضور تیم گلف آذربایجان غربی در مسابقات کشوری
تیم گلف آذربایجان غربی کار خود را در اولین حضورش در مسابقات قهرمانی کشور رده سنی 55-18 سال به پایان رساند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، سید ریاس الدین برزنجی رییس هیات گلف استان با اشاره به پایان مسابقات گلف قهرمانی کشور در رده سنی 55-18 سال در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب، گفت: تیم آذربایجان غربی در این رقابت ها با ترکیب وحید عباسپور، منصور حسین نژاد، سعید سلیمانی و یاسر پورشادلو شرکت و توانست عملکردی قابل قبول از خود در اولین حضورش به نمایش بگذارد.
رییس هیات گلف آذربایجان‌غربی ادامه داد: در این مسابقات حسین کریمیان کاپیتان تیم ملی و عضو تیم تهران برای شانزدهمین سال متوالی قهرمان کشور شد ضمن اینکه تیم خوزستان در بخش تیمی عنوان قهرمانی را کسب کرد.
برزنجی گفت: مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور نیز از روز جمعه /19 مهر/ در تبریز آغاز خواهدشد که تیم های پسران و دختران استان برای اولین بار در این رقابت ها شرکت خواهندکرد.
برزنجی اضافه کرد: با فعال شدن رشته گلف در استان، تمهیداتی برای آموزش و پرورش استعدادهای این رشته در استان اندیشیده شده که در سال های آینده آذربایجان غربی بتواند در این رشته درخشش داشته و در سطح کشور مطرح شود.

مسابقات قهرمانی گلف کشور با حضور 84 ورزشکار از  استان های اصفهان، تهران، زنجان، آذربایجان‌شرقی، ا‌ردبیل، کرمان، مازندران، آذربایجان‌غربی، قم، چهارمحال و بختیاری، لرستان، خوزستان، فارس، سمنان، مرکزی، گلستان، همدان، گیلان، خراسان‌جنوبی و سیستان و بلوچستان در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.

حسین کریمیان از تهران برای شانزدهمین سال پیاپی قهرمان کشور شد و تیم های خوزستان، تهران و لرستان رتبه های اول تا سوم تیمی را کسب کردند.

مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور به میزبانی تبریز از روز جمعه با حضور 17 استان برگزار خواهدشد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز