رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی گنبدکاووس:

مشکلات به همت مدیران، توجه به توان داخلی و امید نداشتن به غرب حل میشود

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۹:۳۰
کد خبر: ۹۰۹۱۵۱
مشکلات به همت مدیران، توجه به توان داخلی و امید نداشتن به غرب حل میشود
نعیمی کیا با اشاره به اینکه مشکلات داخلی کشور نیز حتما راه حل داخلی دارد، ادامه داد: مشکلات اقتصادی جامعه به همت مسئولان و توجه به نیروی جوان داخلی و دل کندن و چشم امید نداشتن به غرب برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، حجت الاسلام محمدعلی نعیمی کیا در مراسم غبارروبی گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) به مناسبت هفته نیروی انتظامی باحضور پرسنل و فرماندهان نیروهای مسلح شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه شهدا طلایه دار ولایتمداری و مقاومت در برابر ظلم بوده اند، خاطر نشان کرد: ویژگی بارزی که در همه شهدا وجود داشته روحیه حق طلبی است.

وی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا در نظر مقام معظم رهبری اجری هم تراز با شهادت دارد، اظهار کرد: تکلیف امروز ما تلاش برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه در تعدادی از شهرهای کشور نسبت به شهدا بی مهری و بی معرفتی شده است، افزود: در گنبدکاووس نیز حذف واژه شهید و حتی نام شهدا از برخی معابر و کوچه ها مشاهده شده که بسیار تاسف آور است.

نعیمی کیا حذف نام شهدا به هر طریقی را خیانت به خون و راه آنها دانست و گفت: مسئولان باید سریعا این رویه را اصلاح کنند تا بیش از این موجب رنجش خاطر مردم و خانواده شهدا نشوند.

وی با بیان اینکه با وجود تدابیر رهبر فرزانه انقلاب، ایران اسلامی در منطقه یکه تاز است، تصریح کرد: همه جهان میدانند آنچه که باعث اعتلا و عزت کشور عزیزمان شده فقط ایستادگی در برابر استکبار جهانی است نه مذاکره.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه مشکلات داخلی کشور نیز حتما راه حل داخلی دارد، ادامه داد: مشکلات اقتصادی جامعه به همت مسئولان و توجه به نیروی جوان داخلی و دل کندن و چشم امید نداشتن به عرب برطرف خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز