امروز رخ داد؛

افتتاح واحد فرآوری و بسته بندی مواد پروتئینی در چابهار

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۰:۵۹:۵۲
کد خبر: ۹۰۹۳۵۹
افتتاح واحد فرآوری و بسته بندی مواد پروتئینی در چابهار
معاون مدیرکل و مدیر دامپزشکی چابهار گفت: واحد فرآوری و بسته بندی مواد پروتئینی (گوشت قرمز) متعلق به شرکت«یخ افزا»در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اولیا میرلاشاری روز چهارشنبه اظهار داشت: واحد فرآوری و بسته بندی مواد پروتئینی گوشت قرمز شرکت «یخ افزا» در زمینی به مساحت سه هزار و ۴۹۶ مترمربع با اعتباری افزون بر ۲۴ میلیارد ریال ساخته شده است.

وی افزود: ظرفیت سالانه این واحد فرآوری ۲ هزار تن گوشت با اشتغالزایی مستقیم ۳۰ نفر و غیرمستقیم ۵ نفر است.

این واحد فرآوری با حضور معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور، مدیرکل دامپزشکی استان و مدیر جهاد کشاورزی در محل شهرک کارگاهی چابهار افتتاح شد.

محمدرضا مومنی معاون توسعه مدیریت منابع سازمان دامپزشکی کشور که به مناسبت هفته دامپزشکی و برای بررسی نحوه خدمات­ رسانی ادارات مذکور به شهرستان‌های جنوب سیستان و بلوچستان سفر کرده­ بود با فرماندار چابهار دیدار کرد.

رحمدل بامری معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار در این دیدار ضمن تبریک هفته دامپزشکی اظهار داشت: فعالیت‌­های دامپزشکی علاوه بر پایداری سلامت و امنیت جامعه نقش بسیار چشمگیری در ایجاد اشتغال پایدار دارد.

 

نظر شما