رییس سازمان دامپزشکی کشور :

دامپزشکی در گام دوم انقلاب به دنبال خودکفایی است

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۱:۰۲:۵۸
کد خبر: ۹۰۹۳۶۰
دامپزشکی در گام دوم انقلاب به دنبال خودکفایی است
رییس سازمان دامپزشکی کشور رسالت این مجموعه را در گام دوم انقلاب، خودکفایی در حوزه سلامت غذایی و رونق تولیدات دامی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا رفیعی پور روز چهارشنبه در همایش روز ملی دامپزشکی در شهر قزوین، گفت: کشور ایران تا سال ۱۴۰۴ باید در حوزه اقتصادی به رتبه یک منطقه دست یابد و این اتفاق تنها در صورت حمایت سه قوه مقننه،مجریه و قضاییه از جوانگرایی، واگذاری امور به مردم و افزایش تولید محقق می‌شود.

وی در مورد واگذاری امور به مردم و بخش خصوصی، اظهار داشت: اگر واگذاری امور به مردم در سایه اقتصاد مقاومتی دنبال شود، اقتصاد کشور به جایگاه تعریف شده در بیانیه گام دوم انقلاب دست می‌یابد و جنگ اقتصادی دشمنان نیز خنثی می‌شود.

رفیعی پور همچنین گفت: دشمنان امروزه با تهدیدات زیستی، ترکیبی و بیوتروریسم به دنبال حذف صنعت دامپروری و طیور هستند که باید همه آگاه باشند تا از این مخاطرات جلوگیری کرده و توان داخلی را افزایش دهند.

این مسئول بر توان صادراتی کشور در حوزه تولیدات دامی تاکید کرد و گفت: در سال ۹۷ که دشمن در حال طراحی تحریم‌های اقتصادی برای جمهوری اسلامی بود، تولیدات فرآورده‌های دامی کشور از مرز ۱۵ میلیون عبور کرد و به سطح صادرات رسید.

رفیعی پور به ارتباط بین دامپزشکی با سایر حوزه‌های اقتصادی اشاره کرد و یادآور شد: مدیریت بهداشتی اگر با مدیریت تولید در ارتباط باشد، امکان بهره‌وری افزایش یافته و شاهد رونق در بازار خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز